آی‌سی‌تی نیوز – سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بررسی نظرات ذینفعان، شاخص های مرتبط با تحقق نظام حکمرانی خوب در رگولاتوری حوزه ICT را شناسایی و احصا کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش تحقیق بررسی نظرات ذینفعان در مورد وضعیت شاخص‌های حکمرانی خوب در رگولاتوری ارتباطات توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی […]

آی‌سی‌تی نیوز – سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بررسی نظرات ذینفعان، شاخص های مرتبط با تحقق نظام حکمرانی خوب در رگولاتوری حوزه ICT را شناسایی و احصا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش تحقیق بررسی نظرات ذینفعان در مورد وضعیت شاخص‌های حکمرانی خوب در رگولاتوری ارتباطات توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شد.

این گزارش که در سال ۹۹ گردآوری شده شامل سه فصل «توضیح روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش»، «نتایج به دست آمده» و «نظرات و دیدگاه‌های ذینفعان» می‌شود.

حاکمیت و کیفیت مقررات، پاسخگویی، اطلاع‌رسانی، شفافیت، کارایی و اثربخشی، کنترل فساد، استقلال، رقابت منصفانه، ظرفیت درون سازمانی، مسئولیت‌پذیری و حق اظهارنظر از شاخص‌های ارزیابی حکمرانی خوب در این پژوهش است.

در این گزارش، نظرات ذینفعان رگولاتوری ارتباطات از جمله واردکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات، فعالان صنعت مخابرات، فعالان دفاتر پیشخوان، اپراتورهای مجازی تلفن همراه، اپراتورهای اینترنت ثابت، اصحاب رسانه و کارشناسان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد جایگاه و عملکرد رگولاتوری و ویژگی‌های رگولاتوری مطلوب، مورد بررسی قرار گرفته است.

+ متن کامل گزارش