حمله سایبری شدید به شرکت‌های اسراییل
حمله سایبری شدید به شرکت‌های اسراییل

آی‌سی‌تی نیوز – روزنامه‌ای صهیونیستی به نقل از یک شرکت امنیت شبکه نوشت، یک حمله سایبری بسیاری از شرکت‌های رژیم صهیونیستی را هدف گرفته و هکرها دنبال سرقت اطلاعات و اسرار تجاری بوده‌اند. به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی «هآرتص» به نقل از شرکت امنیت شبکه «فایر آی» (FireEye) مدعی شد، ده‌ها وب‌سایت وابسته به شرکت‌های […]

آی‌سی‌تی نیوز – روزنامه‌ای صهیونیستی به نقل از یک شرکت امنیت شبکه نوشت، یک حمله سایبری بسیاری از شرکت‌های رژیم صهیونیستی را هدف گرفته و هکرها دنبال سرقت اطلاعات و اسرار تجاری بوده‌اند.

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی «هآرتص» به نقل از شرکت امنیت شبکه «فایر آی» (FireEye) مدعی شد، ده‌ها وب‌سایت وابسته به شرکت‌های «دولتی» و خصوصی این رژیم مورد حمله سایبری قرار گرفته‌اند و این حمله توسط چین انجام شده است.

در این گزارش آمده، هدف از این حملات که از سال ۲۰۱۹ آغاز شده و تا دو سال ادامه داشته، کسب اطلاعات درباره شرکت‌های مذکور بوده است.

هآرتص به نقل از شرکت فایر ای نوشت، این بزرگترین و گسترده‌ترین حمله سایبری علیه وب‌سایت‌های صهیونیستی است که تا کنون رصد شده است.

بنا به گزارش شرکت فایر آی، «حملات سایبری چین» شرکت‌های دریانوردی و کشتی‌های صهیونیستی، شرکت‌های فناوری‌های پیشرفته، ارتباطات، موسسات امنیتی ودانشگاهی، شرکت‌های تکنولوژی را هدف گرفته است.

این شرکت تأکید کرد، هکرها دنبال سرقت اطلاعات و اسرار تجاری بوده اند و حمله سایبری مذکور بر هک ایمیل، سرقت اسناد محرمانه و مانند آن متمرکز بوده است.

یکی از پژوهشگران شرکت فایر آی مدعی شده، این حملات سایبری چین به مناقصه‌های بزرگ زیرساختی در فلسطین اشغالی مانند بندرها یا قطارها مربوط می‌شود که چینی‌ها در آن مشارکت دارند. چین قصد ایجاد یک خط زمینی و دریایی در دورتادور جهان را دارد.

حدود یک سال پیش، رسانه‌های صهیونیستی از حمله سایبری به سرورهای ده‌ها شرکت حمل و نقل و لجستیکی رژیم اسرائیل خبر دادند. به نوشته روزنامه صهیونیستی «کالکالیست» قربانیان این حمله گسترده سایبری واردکنندگان تجهیزات نظامی حساس و شرکت‌های لجستیکی و وارداتی بودند