آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: دریافت هر گونه هزینه‌ای از بیمار برای نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه‌ها غیرقانونی است. ٰبه گزارش سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بیمه، هزینه تبدیل نسخه دست‌نویس به نسخه الکترونیکی توسط سازمان تأمین اجتماعی به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود و هزینه‌ای از بیمه […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: دریافت هر گونه هزینه‌ای از بیمار برای نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه‌ها غیرقانونی است.

ٰبه گزارش سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بیمه، هزینه تبدیل نسخه دست‌نویس به نسخه الکترونیکی توسط سازمان تأمین اجتماعی به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود و هزینه‌ای از بیمه شدگان دریافت نخواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: مصوبه شورای عالی بیمه از طریق مجاری قانونی به داروخانه‌ها ابلاغ شده است و از تاریخ ۹ مرداد بابت هر نسخه الکترونیک مبلغ چهار هزار تومان به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: برخی داروخانه‌ها قبل از تصویب و ابلاغ این قانون به صورت خودسرانه مبالغی را از مردم دریافت کرده‌اند که قطعاً غیر قانونی است و مکلف به بازگرداندن این مبالغ هستند.