آی‌سی‌تی نیوز – تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول و کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایام دهه امامت و ولایت امضاء و اپراتور اول تلفن همراه حمایت از ۲۰۰۰ کودک طرح محسنین را متقبل شد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم امضای تفاهم نامه شرکت ارتباطات سیار ایران و کمیته امداد امام […]

آی‌سی‌تی نیوز – تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول و کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایام دهه امامت و ولایت امضاء و اپراتور اول تلفن همراه حمایت از ۲۰۰۰ کودک طرح محسنین را متقبل شد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم امضای تفاهم نامه شرکت ارتباطات سیار ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز با حضور مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول و مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در ساختمان ستاره ونک اپراتور اول تلفن همراه برگزار شد.

این تفاهم نامه به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ احسان، نیکوکاری و تقویت مسئولیت اجتماعی ایرانیان در رسیدگی به امور نیازمندان و کاهش آلام محرومان با استفاده از ظرفیت های مشترک فی ما بین این دو مجموعه منعقد شد.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و با در اختیار داشتن وسیع ترین شبکه ارتباطات سیار، خود را متعهد به تبلیغ و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و گسترش و ترویج مسئولیت های اجتماعی ایرانیان براساس رسالتی که بر دوش دارد، می داند. بر همین اساس همچون گذشته، اجرای طرح ها و کمپین هایی به منظور جذب مشارکت های مردمی در امور خیریه و توسعه فرهنگ استفاده از روش های نوین پرداخت در این حوزه را در دستور کار خود خواهد داشت.

اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در این جلسه با تأکید بر اینکه همکاری با کمیته امداد باعث افتخار ماست، اظهار کرد: همواره سعی کرده ایم سوای از کمک های مستقیم و کمپین های داوطلبانه ای که اجرا می کنیم، به نقش دیگر خود که به بسیج کردن آحاد جامعه با استفاده از بسترهای ارتباطی در اختیارمان مربوط می شود نیز بپردازیم.

وی افزود: با توجه به اینکه اگر درخواستی در زمان و محل مناسب برای کاربران فضای مجازی مطرح شود، استقبال خواهند کرد و به آن لبیک می گویند، لذا باید از بحث فضای مجازی استفاده بیشتری در راستای امور خیر داشت.

بختیاری، رئیس کمیته امداد هم با با بیان اینکه فرهنگ خیر، احسان و انفاق اثرات خوبی در جامعه دارد، اظهار کرد: همراه اول در کنار سایر دستگاه ها و نهادها در زمان صدور فرمان رزمایش مواسات و همدلی توسط رهبری خوب عمل کرد و درخشید.

وی با بیان اینکه سپاسگزار همراه اول هستیم که همواره مسئولیت های اجتماعی خود را به نحو احسن انجام داده است، گفت: تقبل حمایت از ۲۰۰۰ کودک طرح محسنین توسط همراه اول نیز که مربوط به حمایت مالی از کودکان با سرپرست ناتوان می شود، تشکر ویژه می طلبد