آی‌سی‌تی نیوز – نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی‌ها در مورد طرح صیانت از فضای مجازی، گفت: این طرح به دنبال حمایت از حقوق کاربران است و هیچ بحثی برای ایجاد محدودیت مطرح نیست. به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه صحن علنی مجلس شورای اسلامی جعفر قادری نماینده مردم شیراز […]

آی‌سی‌تی نیوز – نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی‌ها در مورد طرح صیانت از فضای مجازی، گفت: این طرح به دنبال حمایت از حقوق کاربران است و هیچ بحثی برای ایجاد محدودیت مطرح نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه صحن علنی مجلس شورای اسلامی جعفر قادری نماینده مردم شیراز در تذکر شفاهی گفت: دولت آینده لایحه‌ای برای حل به‌هم‌ریختگی حقوق و دستمزدها ارائه کند. مجلس به تنهایی نمی‌تواند در این خصوص تصمیم‌گیری نماید.

وی با اشاره به برخی شائبه‌ها پیرامون طرح صیانت از فضای مجازی گفت: مردم بدانند مجلس به دنبال حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی است و هیچ بحثی برای ایجاد محدودیت مطرح نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: می‌گویند بازار سیمان در دست ۱۵ نفر است. اگر این ادعا درست است، دستگاه‌های نظارتی برخورد کنند و اگر درست نیست با شایعه‌پراکنان برخورد شود.

قادری همچنین بر لزوم اصلاح آئین‌نامه داخلی مجلس تأکید کرد.