آی‌سی‌تی نیوز – تیک تاک یک مرکز امنیت سایبری در پایتخت ایرلند تاسیس می کند تا یک گام جلوتر از تهدیدهای امنیتی جدید باشد و بتواند به سرعت به اتفاقات امنیت سایبری پاسخگو باشد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پرس اسوسیشن، تیک تاک تصمیم دارد یک مرکز امنیت سایبری جدید در ایرلند تأسیس […]

آی‌سی‌تی نیوز – تیک تاک یک مرکز امنیت سایبری در پایتخت ایرلند تاسیس می کند تا یک گام جلوتر از تهدیدهای امنیتی جدید باشد و بتواند به سرعت به اتفاقات امنیت سایبری پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پرس اسوسیشن، تیک تاک تصمیم دارد یک مرکز امنیت سایبری جدید در ایرلند تأسیس کند. این اقدام بخشی از تلاش‌های شبکه اجتماعی برای آن است که یک گام جلوتر از تهدیدهای امنیتی نسل جدید است.

شبکه اجتماعی مذکور اعلام کرد دوبلین میزبان نخستین مورد از مراکز پیوسته منطقه‌ای در سراسر جهان است که به شرکت کمک می‌کند تا طی ۲۴ ساعت شبانه روز و در زمان واقعی نسبت به حوادث امنیت سایبری پاسخگو باشیم.

به گفته رولند کلوتیر مدیر ارشد امنیتی این شبکه اجتماعی این مراکز گام بعدی تیک تاک برای تضمین امنیت پلتفرم از نقطه صفر است. او در این باره می‌گوید: هنگامیکه مردم از تیک تاک استفاده می‌کنند، اطلاعاتشان را به ما می‌سپارند. این وظیفه ما است که به طور جدی از اطلاعات محافظت کنیم.

این مرکز بیش از ۵۰ شغل در زمینه امنیت، حریم خصوصی و سیاستگذاری به وجود می‌آورد.

کلوتیر می‌گوید: مرکزی که در دوبلین تأسیس می‌شود فرایندهای ما برای کشف تهدیدهای امنیتی در پلتفرم را پیشرفته‌تر می‌کند و علاوه بر آن به تسریع نظارت بر نسل جدید تهدیدهای سایبری، انجام تحقیقات سایبری و ایجاد گروه‌هایی برای مقابله با جرایم دیجیتال منجر می‌شود.

او در ادامه اضافه کرد اقدامات امنیت سایبری جدید از مرکز تیک تاک در آمریکا رهبری می‌شود و مرکز ایرلند نقشی مهم در شناسایی، ارزیابی و حذف ریسک‌ها متوجه پلتفرم و کاربرانش دارد.

۰۰/۰۵/۰۵