آی‌سی‌تی نیوز – سخنگوی شرکت تجارت الکترونیک آمازون خبر پذیرش بیت کوین توسط این شرکت به عنوان یک شیوه پرداخت را رد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کوین دسک، آمازون گزارش روزنامه انگلیسی مبنی بر اینکه این شرکت قصد قبول بیت کوین به عنوان یک شیوه پرداخت را تا پایان سال جاری […]

آی‌سی‌تی نیوز – سخنگوی شرکت تجارت الکترونیک آمازون خبر پذیرش بیت کوین توسط این شرکت به عنوان یک شیوه پرداخت را رد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کوین دسک، آمازون گزارش روزنامه انگلیسی مبنی بر اینکه این شرکت قصد قبول بیت کوین به عنوان یک شیوه پرداخت را تا پایان سال جاری میلادی دارد، رد کرده است.

سخنگوی این شرکت بزرگ تجارت الکترونیک گفت:«علی رغم علاقه ما به فضای ارزهای مجازی، این گمانه‌پردازی که شرکت ما برنامه خاصی برای ارزهای مجازی دارد کاملاً نادرست است. ما بر نیازهای مشتریانمان در آمازون تمرکز داریم».

خبر پذیرش بیت کوین توسط شرکت آمازون که توسط یکی از روزنامه‌های انگلیسی منتشر شده بود باعث افزایش قیمت این ارز مجازی شد. بیت کوین هفته گذشته تا زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کرده بود.

با رد این خبر توسط شرکت آمازون، بیت کوین دوباره کاهش قیمت داشت و ۷٫۳ درصد طی ۲۴ ساعت پایین آمد. این ارز مجازی در حال حاضر ۳۷۱۷۹٫۲۴ دلار معامله می‌شود.