آی‌سی‌تی نیوز – عضو کمیسیون اصل نود مجلس از مقابله با احتکار مسکن در سامانه املاک و اسکان خبر داد و گفت:‌ تلاش ما این است که تا پایان دولت فعلی این سامانه از حالت خوداظهاری خارج شده و به صورت رسمی و جدی به کار خود ادامه دهد. حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد […]

آی‌سی‌تی نیوز – عضو کمیسیون اصل نود مجلس از مقابله با احتکار مسکن در سامانه املاک و اسکان خبر داد و گفت:‌ تلاش ما این است که تا پایان دولت فعلی این سامانه از حالت خوداظهاری خارج شده و به صورت رسمی و جدی به کار خود ادامه دهد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در بحث سامانه املاک و اسکان تلاش جدی داریم تا پایان دولت فعلی این سامانه را از حال خوداظهاری خارج و به صورت رسمی به کار خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: پس از خارج شدن این سامانه از حالت خوداظهاری مردم دیگر فقط اطلاعات خود را در این سامانه چک می‌کند و اگر نیاز به اصلاح داشته باشد، آن را اصلاح می‌کنند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: مردم نباید از این سامانه وحشتی داشته باشند، بلکه آن کسانی که باید وحشت داشته باشند، محتکران مسکن و افراد فاسدی هستند که سرمایه خود را در بحث اموال غیرمنقول متمرکز کرده و با این اقدام خود شرایط سختی را به اقشار دیگر جامعه برای تهیه مسکن تحمیل کرده‌اند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: هدف ما مقابله با مفسدین و صاحبان قدرتی است که با تمرکز سرمایه خود در بخش مسکن مشکلات زیادی را پدید آورده‌اند و اینها هدف اصلی ما در بحث سامانه املاک و اسکان هستند.

وی افزود: البته ما بین این افراد و محتکران مسکن با کسانی که سرمایه خود را برای انبوه سازی و تولید مسکن وارد این عرصه کرده‌اند فرق قائلیم و حمایت از تولیدکنندگان مسکن در این سامانه در دستورکار است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: هدف ما در این سامانه مقابله جدی با احتکار مسکن و حمایت از تولیدکنندگان مسکن است.