آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس آگاهی ناجا از توسعه سامانه «نما» خبر داد و گفت: کاهش زمان تحویل کالای مکشوفه به فرد مالباخته از اهداف اصلی ما در راه اندازی این سامانه است. سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت سامانه نما (سامانه اموال مسروقه مکشوفه) اظهار […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس آگاهی ناجا از توسعه سامانه «نما» خبر داد و گفت: کاهش زمان تحویل کالای مکشوفه به فرد مالباخته از اهداف اصلی ما در راه اندازی این سامانه است.

سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت سامانه نما (سامانه اموال مسروقه مکشوفه) اظهار کرد: مأموران ما در پلیس آگاهی موظف هستند که اموال مکشوفه بلا صاحب را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی افزود: مردم از این سامانه بازدید دارند و می‌توان گفت تا حدودی به اهدافمان در این مورد رسیده‌ایم اما به همین قانع نیستیم و توسعه این سامانه را در دستور کار داریم.

رئیس پلیس آگاهی گفت: هر مالی که به سرقت می‌رود همچنین هر مالی که کشف می‌شود باید در این سامانه ثبت شود، این دو مورد از اهداف ما در توسعه سامانه نما است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: البته هنوز این دو مورد عملیاتی نشده و در حال برنامه‌ریزی برای آن هستیم.

وی تاکید کرد: تحویل کالای کشف شده در سریع‌ترین زمان ممکن به مالباخته از دیگر اهداف ما در توسعه سامانه اموال مسروقه مکشوفه است.