آی‌سی‌تی نیوز – شرکت نرم افزاری سولارویندز می گوید هکرهای ناشناس از یک حفره امنیتی شناخته نشده در دو برنامه تولیدی این شرکت سوءاستفاده کرده اند و به برخی مشتریان آن حمله کرده اند. به گزارش فارس به نقل از رویترز، سولارویندز که پیش از این هم هدف حملات هکری گسترده ای قرار گرفته بود […]

آی‌سی‌تی نیوز – شرکت نرم افزاری سولارویندز می گوید هکرهای ناشناس از یک حفره امنیتی شناخته نشده در دو برنامه تولیدی این شرکت سوءاستفاده کرده اند و به برخی مشتریان آن حمله کرده اند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، سولارویندز که پیش از این هم هدف حملات هکری گسترده ای قرار گرفته بود در بیانیه خود هویت هکرها را افشا نکرده است.

سولارویندز می گوید حفره امنیتی تازه کشف شده، کاملا غیرمرتبط با روند هک شدن شبکه های دولتی به علت آسیب پذیری یکی از تولیدات این شرکت در سال گذشته میلادی است. این حمله به جاسوسان روس نسبت داده شد.

شرکت سولارویندز در تگزاس واقع است و حمله به نرم افزارهای تولیدی آن باعث شد هکرها بتوانند به تعداد زیادی شرکت خصوصی و وزارتخانه دولتی که از این نرم افزارها استفاده می کنند، حمله کنند. این مساله در آمریکا رسوایی گسترده ای به راه انداخت.

سولارویندز این بار هم از همکاری مایکروسافت برای حل این مشکل امنیتی بهره مند شده است. هیچ یک از این دو شرکت اطلاعات بیشتری را در این زمینه افشا نکرده اند.