آی‌سی‌تی نیوز – دبیر دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال از تمدید ثبت نام برای شرکت در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به مدت روز دیگر خبرداد. به گزارش روابط عمومی دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال، اصغر امیرنیا با اشاره به جزئیات این جشنواره، گفت: مشکلاتی که بسیاری از مخاطبان برای ثبت نام در پی قطعی مکرر […]

آی‌سی‌تی نیوز – دبیر دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال از تمدید ثبت نام برای شرکت در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به مدت روز دیگر خبرداد.

به گزارش روابط عمومی دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال، اصغر امیرنیا با اشاره به جزئیات این جشنواره، گفت: مشکلاتی که بسیاری از مخاطبان برای ثبت نام در پی قطعی مکرر برق و قطعی اینترنت در نقاط مختلف کشور داشتند، دست اندرکاران جشنواره را بر آن داشت تا مهلت ثبت نام متقاضیان شرکت در جشنواره را برای ۲ روز تمدید کنند.

وی افزود: بر این اساس علاقمندان به شرکت در جشنواره دوازدهم رسانه‌های دیجیتال تا ساعت ۲۴ روز ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا در پلتفرم پلتزار ثبت نام خود را نهایی کنند.

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال خاطرنشان داد: پیش تر مقرر شده بود آثار مخاطبان و علاقه مندان برای شرکت در این رویداد بزرگ رسانه های دیجیتال تا ۱۵ تیرماه(امروز) ارسال شود.

بزرگترین رویداد فعالان عرصۀ دیجیتال

دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال که همزمان با عید فطر آغاز به کار کرده است، امسال برای نخستین‌بار در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

امسال دومین دوره‌ای است که جشنواره با رویکرد محتوایی برگزار می‌شود و ۸ موضوع «انقلاب اسلامی و مقاومت (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «سواد رسانه‌ای و زیست مجازی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی» و «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» محورهای اصلی جشنواره هستند.

علاوه بر این موضوعات و با توجه به شرایط و تحولات یکسال گذشته، موضوع «روایت کرونا در فضای مجازی» به عنوان موضوع ویژه جشنواره انتخاب شده است.

صاحبان بسترهای تولید و نشر، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و محتواهای دیجیتال می‌توانند با مراجعه به سامانه www.platzaar.ir در این جشنواره شرکت کنند.