آی‌سی‌تی نیوز – رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا راه تشخیص پیامک اصلی از جعلی «سامانه ثنا» را تشریح کرد. سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با فارس با هشدار دوباره در مورد ارسال پیامک جعلی «سامانه ثنا» اظهار داشت: […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا راه تشخیص پیامک اصلی از جعلی «سامانه ثنا» را تشریح کرد.

سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با فارس با هشدار دوباره در مورد ارسال پیامک جعلی «سامانه ثنا» اظهار داشت: مجرمان سایبری با جعل آدرس اینترنتی سامانه ثبت نام الکترونیک قوه قضاییه و با ارسال پیامکی با محتواهایی نظیر ثبت شکواییه، ابلاغ حکم و غیره، کاربران را به آدرس جعلی هدایت کرده و با درخواست کسر وجه از حساب شهروندان برداشت غیرمجاز می‌کنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: شهروندان دقت داشته باشند که پیامک ارسالی از سوی قوه قضایی فاقد لینک است و به هیچ وجه جهت مشاهده ابلاغ قضایی نیاز به واریز وجه نیست.

وی گفت: پیامک مذکور هرگز با شماره سیم کارت شخصی ارسال نمی‌شود.

سرهنگ رجبی به شهروندان توصیه کرد که جهت اطمینان به سایت اصلی ابلاغ الکترونیکی قضایی به آدرس
https://eblagh.adliran.ir