آی‌سی‌تی نیوز – پلیس ۲ ایالت و همچنین پایتخت هند از توئیتر شکایت کرده اند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پلیس هند ۳ شکایت جدید علیه توئیتر ثبت و این شبکه اجتماعی را به جریحه دار کردن احساسات و ترویج هرزنگاری کودکان متهم کرده است. این درحالی است که تنش میان توئیتر […]

آی‌سی‌تی نیوز – پلیس ۲ ایالت و همچنین پایتخت هند از توئیتر شکایت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پلیس هند ۳ شکایت جدید علیه توئیتر ثبت و این شبکه اجتماعی را به جریحه دار کردن احساسات و ترویج هرزنگاری کودکان متهم کرده است. این درحالی است که تنش میان توئیتر و مقامات هندی به شدت افزایش یافته است.

پس از آنکه در صفحه مشاغل توئیتر ایالت‌های اوتار پرادش و مادایا پرداش خارج از نقشه هند نشان داده شدند، پلیس این ایالت‌ها از مانیش ماهشواری رئیس پلتفرم آمریکایی توئیتر در هند شکایت کردند.

اواخر روز گذشته نیز پلیس دهلی نو در بیانیه‌ای اعلام کرد به دلیل وجود محتوای هرزنگاری و سواستفاده از کودکان در توئیتر، شکایتی از این شبکه اجتماعی ثبت کرده است.

توئیتر در خصوص شکایات مربوط به نقشه هند هیچ اظهار نظری نکرده، اما در خصوص پرونده دهلی نو اعلام کرد به هیچ وجه محتوای سواستفاده جنسی از کودکان در پلتفرمش را تحمل نمی‌کند.

شکایات پلیس در حالی علیه توئیتر ثبت شده که این شرکت در هفته‌های اخیر با انتقادات شدیدی از سوی مقامات دولت هند روبرو شده است.

این تنش همراه نارضایتی درباره تحقیقات رگولاتوری از شرکت‌های فناوری آمریکایی مانند واتس اپ و آمازون فضای کسب وکار در یکی از بازارهای کلیدی فناوری در جهان را ملتهب کرده است.