آی‌سی‌تی نیوز –  رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه از دادسرای جرایم رایانه‌ای استان تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در ششمین روز از هفته قوه قضاییه از دادسرای جرائم رایانه‌ای تهران بازدید کرد. […]

آی‌سی‌تی نیوز –  رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه از دادسرای جرایم رایانه‌ای استان تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در ششمین روز از هفته قوه قضاییه از دادسرای جرائم رایانه‌ای تهران بازدید کرد.

در این بازدید بهشتی سرپرست دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران، معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات را همراهی کرد.

زارع پور ضمن بازدید از شعبات مختلف دادسرای جرایم رایانه‌ای با مسئولین این شعب گفتگو کرد.

کمبود نیرو و کمبود تجهیزات از جمله درخواست‌هایی بود که در گفت‌وگو با رییس مرکز آمار مطرح شد.

بهشتی سرپرست دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران بر این نکته تاکید کرد که اگر دادسرا با پلیس فتا ارتباط بگیرید بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد که در این زمینه، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه دستور پیگیری داد.

سرپرست دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران از اعلام آمادگی برای دادرسی‌ الکترونیک خبر داد و پیرو این موضوع، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به معاونات خود دستور داد تا هفته آینده همه شعب دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران را تجهیز کنند.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان این بازدید با تعدادی از مراجعه کنندگان گفتگو و مشکلات آن‌ها را استماع و دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است در این بازید برخی از مشکلات سامانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از مواردی که در این بازدید مورد توجه بود بی اطلاعی برخی روسای شعب از نحوه استفاده از برخی سامانه‌ها بود که زارع پور این موضوع را نشان از عدم آموزش کافی دانست و خواستار استفاده از ظرفیت‌ همه سامانه‌ها برای سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف پرونده‌ها شد.

زارع پور علاوه بر شعب دادیاری، در شعبات بازپرسی دادسرای جرایم رایانه‌ای نیز حضور یافت.

در پایان این بازدید جلسه‌ای با حضور رییس مرکز آمار و سرپرست دادسرای جرایم رایانه‌ای برگزار شد.

در این جلسه زارع پور، دادسرای جرایم رایانه‌ای را به عنوان اولین پایلوت نیابت تصویری معرفی کرد و به معاون خود دستور داد در دو روز آینده اقدام به تجهیز تمام شعب این دادسرا کنند.