آی‌سی‌تی نیوز – قرار بر این شده که کارمندان شرکت نوکیا بتوانند چند روز در هفته دورکاری کنند. به گزارش فارس به نقل از رویترز، شرکت نوکیا اعلام کرد که کارمندان این شرکت از این پس می‌توانند ۳ روز در هفته دورکاری کنند. قرار است از ماه ژانویه آینده ساعات کاری کارمندان نوکیا هم منعطف‌تر […]

آی‌سی‌تی نیوز – قرار بر این شده که کارمندان شرکت نوکیا بتوانند چند روز در هفته دورکاری کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، شرکت نوکیا اعلام کرد که کارمندان این شرکت از این پس می‌توانند ۳ روز در هفته دورکاری کنند.

قرار است از ماه ژانویه آینده ساعات کاری کارمندان نوکیا هم منعطف‌تر شده و آنها خواهند توانست تا ساعت‌های کاری خود را جابجا کنند.

این شرکت فنلاندی که تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی است طی ماه گذشته یک نظرسنجی از کارمندانش داشته و طی آن بخش قابل توجهی از کارمندانش اعلام کردند که می‌خواهند ۲ تا ۳ روز در هفته دورکاری داشته باشند.

پکا لوندمارک، مدیرعامل نوکیا اعلام کرده که شیوع ویروس کرونا شرکت‌ها را مجبور به تغییر کرده است. فناوری به مردم ابزار نوآوری داده و در بسیاری از موارد نتیجه اینقدر خوب بوده که دیگر زمینه بازگشت به رویکردهای قدیمی وجود ندارند.

این شرکت فنلاندی در ۱۳۰ کشور جهان ۹۲ هزار کارمند دارد که البته در ماه مارس گفت که قصد دارد ۱۰ هزار نفر از آنها را با هدف کاهش هزینه‌ها اخراج کند.