آی‌سی‌تی نیوز – مجلس شورای اسلامی از طریق مراجع ذی‌صلاح و دستگاه امنیتی کشور، موضوع ساخت صفحات مجازی جعلی به نام نمایندگان را پیگیری می‌کند. به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت در پی انتشار یک اظهارنظر جعلی منتسب به حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنفر و کلیایی درباره دیدار با آیت‌الله رئیسی و طرح مباحثی درباره فضای […]

آی‌سی‌تی نیوز – مجلس شورای اسلامی از طریق مراجع ذی‌صلاح و دستگاه امنیتی کشور، موضوع ساخت صفحات مجازی جعلی به نام نمایندگان را پیگیری می‌کند.
به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت در پی انتشار یک اظهارنظر جعلی منتسب به حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنفر و کلیایی درباره دیدار با آیت‌الله رئیسی و طرح مباحثی درباره فضای مجازی به اطلاع می‌رسد، حساب کاربری توییتری نشر دهنده این پیام جعلی است.

این حساب جعلی، مدتی پیش نیز با نام سیدمحسن دهنوی نماینده تهران فعالیت داشته که در چند روز اخیر، به نام نماینده سنقر تغییر نام داده است. همچنین حساب کاربری منتسب به آقای امان اله حسین پور نماینده اسفراین نیز، که اقدام به بازنشر همین محتوای جعلی کرده نیز حسابی غیرواقعی است.

بنا بر این گزارش، حساب کاربریtwitter.com/seadjavadhosini تنها صفحه حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا در توییتر و حساب کاربری twitter.com/_hosseinpour تنها حساب امان الله حسین پور بوده و سایر حساب‌های منتسب جعلی است.

همچنین به اطلاع می رسد، مجلس شورای اسلامی از طریق مراجع ذی‌صلاح و دستگاه امنیتی کشور، موضوع ساخت صفحات مجازی جعلی به نام نمایندگان را پیگیری می‌کند./