آی‌سی‌تی نیوز – برایان مونیهان مدیر عامل بانک آمریکا از صرف بودجه بی سابقه یک میلیارد دلاری برای تامین امنیت سایبری این بانک خبر داد. به گزارش فارس به نقل از سی ان بی سی، در سال های اخیر مجموعه ای از حملات سایبری متعدد و گسترده بر علیه شرکت های خصوصی و شبکه های […]

آی‌سی‌تی نیوز – برایان مونیهان مدیر عامل بانک آمریکا از صرف بودجه بی سابقه یک میلیارد دلاری برای تامین امنیت سایبری این بانک خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از سی ان بی سی، در سال های اخیر مجموعه ای از حملات سایبری متعدد و گسترده بر علیه شرکت های خصوصی و شبکه های دولتی فدرال در آمریکا رخ داده که باعث سرقت گسترده اطلاعات و پول شده است.

از همین رو شرکت های خصوصی و نهادهای دولتی در آمریکا به این جمع بندی رسیده اند که باید هزینه بیشتری را برای ارتقای قابلیت های امنیت سایبری هزینه کنند.

بانک آمریکا پیش از این سالانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار صرف ارتقای امنیت سایبری خود می کرد و حالا قصد دارد این رقم را سه برابر کند. بدین منظور قرار است قراردادهای متنوعی با شرکت های امنیت سایبری منعقد شود، اما هنوز در این زمینه اطلاعاتی منتشر نشده است.