آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف محموله تبلت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد تومان خبر داد. سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از ۱۴۰۰ دستگاه تبلت قاچاق خبر داد. سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف محموله تبلت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از ۱۴۰۰ دستگاه تبلت قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته برابر اطلاع از انتقال تعدادی تبلت قاچاق توسط خودرو به ساختمانی در خیابان جمهوری ، ماموران پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم به محل اعزام و پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس ، مشخص شد محل یک ساختمان تجاری و انبار دپوی کالا بوده که در بررسی اولیه مشخص شد مقادیری تبلت در راه پله و داخل انبار دپو‌ شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه کالاها شامل ۱۴۳۰ دستگاه تبلت با برندهای سامسونگ و… بود از شناسایی مالک محل وکالاها خبر داد و افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی ۲نفر را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.