آی‌سی‌تی نیوز – شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران اعلام کرد: هفته گذشته ۴۱ مرکز غیر مجاز استخراج رمزارز شناسایی شد. به گزارش پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران، این تعداد مرکز غیرمجاز کشف شده ظرفیت مصرف برقی معادل ۲ هزار و ۲۰۰ کیلووات به […]

آی‌سی‌تی نیوز – شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران اعلام کرد: هفته گذشته ۴۱ مرکز غیر مجاز استخراج رمزارز شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران، این تعداد مرکز غیرمجاز کشف شده ظرفیت مصرف برقی معادل ۲ هزار و ۲۰۰ کیلووات به خود اختصاص داده بودند.

براساس اعلام توانیر تاکنون ۱۸۱ هزار و ۷۶۹ دستگاه ماینر غیرمجاز جمع آوری شده که این دستگاه‌ها برقی معادل نیاز یک میلیون و ۹۰ هزار و ۶۱۴ واحد مسکونی را به خود اختصاص داده بودند.

امروز مصرف برق کشور به ۵۸ هزار و ۶۵۳ مگاوات رسیدکه آغاز رکورد ۶۰ هزارمگاواتی را نوید می‌دهد.

استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی ۲۵ درجه و استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعت گرم روز(۱۲ تا۱۸) مهمترین راهکارها برای تامین برق همه مشترکان و پایدار ماندن شبکه برق کشور است.

«مصطفی رجبی مشهدی» سخنگوی صنعت برق نیز امروز گفت: براساس پیش‌بینی‌ها از امروز تا پایان هفته به طور میانگین شاهد افزایش ۱.۴ درجه‌ای دمای هوا در سراسر کشور خواهیم بود که این میزان در برخی از استان‌ها حتی به ۵ درجه نیز خواهد رسید که همین موضوع باعث قرار گرفتن در شرایط دمایی حداکثر و افزایش شدید مصرف برق می‌شود.