آی‌سی‌تی نیوز – گوگل کابل اینترنت زیردریایی جدیدی را احداث می کند که آمریکا، برزیل، اوروگوئه و آرژانتین را متصل می کند و ظرفیت اتصال اینترنت میان این مناطق را تقویت خواهد کرد. به گزارش ایسنا، گوگل در یک پست وبلاگ اعلام کرد این کابل که فِرمینا نام دارد، طولانی‌ترین کابل اینترنت زیردریایی در جهان […]

آی‌سی‌تی نیوز – گوگل کابل اینترنت زیردریایی جدیدی را احداث می کند که آمریکا، برزیل، اوروگوئه و آرژانتین را متصل می کند و ظرفیت اتصال اینترنت میان این مناطق را تقویت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، گوگل در یک پست وبلاگ اعلام کرد این کابل که فِرمینا نام دارد، طولانی‌ترین کابل اینترنت زیردریایی در جهان خواهد بود و از کرانه شرقی آمریکا تا لاس تونیناس آرژانتین امتداد پیدا می کند و از پرایا گرانج برزیل و پونتا دل اِسته اروگونه عبور می کند.

گوگل اعلام کرد فِرمینا دسترسی به خدمات گوگل را برای کاربران در آمریکای جنوبی بهبود می بخشد. این کابل با ۱۲ جفت فیبر ترافیک را سریعتر و مطمئنتر بین آمریکای شمالی و جنوبی منتقل خواهد کرد و به کاربران دسترسی سریع و با تاخیر اندک به محصولات گوگل نظیر جست و جو، جی میل، یوتیوب و همچنین خدمات گوگل کلود می دهد.

بر اساس گزارش رویترز، این خبر همزمان با افزایش تقاضا برای خدمات ابری و اینترنت در دوران پاندمی که افراد بیشتری به کار، خرید و سرگرمی در فضای آنلاین می پردازند، اعلام شد.