حضور شاتل موبایل در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
حضور شاتل موبایل در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

آی‌سی‌تی نیوز – سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه هجدهم تا بیست و یکم خرداد ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که شاتل موبایل نیز در سالن ۳۸ با معرفی محصولات خود در آن حضور دارد. شاتل موبایل با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، فناوری‌های جدید، […]

آی‌سی‌تی نیوز – سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه هجدهم تا بیست و یکم خرداد ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که شاتل موبایل نیز در سالن ۳۸ با معرفی محصولات خود در آن حضور دارد.

شاتل موبایل با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، فناوری‌های جدید، راهکارها و محصولات سازمانی جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این نمایشگاه از هجدهم تا بیست و یکم خرداد ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که شاتل موبایل نیز در سالن ۳۸ با معرفی محصولات خود در آن حضور دارد. براساس این گزارش، برخی از این محصولات و خدمات، برای اولین بار در ایران از سوی شاتل موبایل ارائه شده‌اند.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، برای اولین بار در ایران از «سیم‌کارت هوشمند» رونمایی کرده است. سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ترین و باکیفیت‌ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می‌کند.

یکی از راهکارهای جدید این اپراتور که در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد، سیم‌کارت با برند اختصاصی سازمان‌ها و شرکت‌ها است. این راهکار امکانات تجاری جذابی از جمله تبدیل نام شبکه به نام برند بدون نیاز به زیرساخت فنی و شبکه، اپلیکیشن و پنل‌های اختصاصی مدیریت حساب سیم‌کارت، امکان تخصیص بسته‌های سازمانیِ شخصی‌سازی شده به سطوح مختلف کارکنان و تجهیزات و بسیاری خدمات دیگر در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار می‌دهد و در مدیریت هزینه‌های ارتباطی آن‌ها بسیار مؤثر خواهد بود.

همچنین فناوری «موبایل کانکت» بعنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیم کارت، که برای اولین بار در ایران، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد. صاحبان کسب و کار می‌توانند با سرویس APN-VPN شاتل موبایل، بعنوان تنها راهکار سازمانی همگرای خدمات ثابت و سیار در این نمایشگاه آشنا شوند که امکان ارتباط درون‌سازمانی بدون وابستگی به اینترنت را از یک بستر امن فراهم می‌کند.