آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس تهران گفت: پلیس آمادگی کامل دارد که درباره فعالیت غیرقانونی رمزارزها و ماینرها، برخوردهای لازم را صورت دهد و اگر در این رابطه توسط مبادی ذیربط مانند وزارت نیرو، مکان یا مکانهایی به پلیس معرفی شود با تمام قدرت و توان در خدمت آنها هستیم. سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس تهران گفت: پلیس آمادگی کامل دارد که درباره فعالیت غیرقانونی رمزارزها و ماینرها، برخوردهای لازم را صورت دهد و اگر در این رابطه توسط مبادی ذیربط مانند وزارت نیرو، مکان یا مکانهایی به پلیس معرفی شود با تمام قدرت و توان در خدمت آنها هستیم.
سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره معضلات به وجود آمده برای پلیس در پی قطعی برق در معابر و تقاطعهای تهران اظهار کرد: قطعی برق مشکلات زیادی را هم برای مأموران راهور ایجاد می‌کند و هم برای ایجاد انضباط‌بخشی و ارتقاء امنیت سطح شهر مشکلات فراوانی در پی دارد.

رئیس پلیس تهران افزود: به هر حال امیدواریم مسئولان ذی‌ربط درباره عدم قعطی برق اقدامات لازم را انجام دهند همچنین پلیس آمادگی کامل دارد که درباره فعالیت غیرقانونی رمزارزها و ماینرها، برخوردهای لازم را صورت دهد و اگر در این رابطه توسط مبادی ذیربط مانند وزارت نیرو، مکان یا مکانهایی به پلیس معرفی شود و نیاز به کمک داشته باشند، با تمام قدرت و توان در خدمت آنها هستیم.

وی ادامه داد: البته تاکنون موردی در تهران وجود نداشته که مسئولان مربوطه در وزارت نیرو درباره فعالیت غیرمجاز ماینرها و رمز ارز، آن را به ما معرفی کنند و ما اقدامات لازم را انجام ندهیم.

این مقام انتظامی متذکر شد: با وجود گرمی هوا و معضلات پیش آمده، پلیس نیز با افرادی که بخواهند از برق به منظور استخراج رمز ارز بهره‌گیری و سوءاستفاده کنند، برخورد می‌کند کمااینکه در این رابطه برخوردهای زیادی صورت گرفته و خواهد شد.