آی‌سی‌تی نیوز – تنها ۸ روز پس از آنکه توئیتر اعلام کرد روند تأیید هویت و اعطای تیک آبی به افراد مشهور را از سر گرفته، این فرایند دوباره متوقف شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، توئیتر دیروز اعلام کرد درخواست‌های بسیار زیادی در این زمینه دریافت کرده و لذا به طور […]

آی‌سی‌تی نیوز – تنها ۸ روز پس از آنکه توئیتر اعلام کرد روند تأیید هویت و اعطای تیک آبی به افراد مشهور را از سر گرفته، این فرایند دوباره متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، توئیتر دیروز اعلام کرد درخواست‌های بسیار زیادی در این زمینه دریافت کرده و لذا به طور موقت درخواست‌های جدید را نادیده می‌گیرد تا بتواند به درخواست‌های قبلی رسیدگی کرده و در مورد آنها تصمیم بگیرد.

توئیتر بعد از آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ و به علت نگرانی از تلاش برخی چهره‌های تندروی نزدیک به ترامپ برای دریافت نشان تیک آبی این روند را متوقف کرده بود. در دسامبر گذشته توئیتر قوانین جدید خود برای دریافت تیک آبی را اعلام کرده بود و توضیح داده بود که این روند چگونه رخ می‌دهد.

بر همین اساس روزنامه نگاران، شرکت‌های تجاری، مقامات دولتی، فعالان اجتماعی و سیاسی و دیگر شخصیت‌های مشهور اینترنتی قادر به تسریع روند دریافت تیک آبی هستند و بدین منظور باید برخی اسناد هویتی ارائه دهند.

اما حجم درخواست‌ها در این زمینه به قدری زیاد بوده که فعلاً هیچ درخواست جدیدی پذیرفته نمی‌شود. توئیتر هیچ توضیحی نداده که چه زمانی روند دریافت درخواست‌های جدید تأیید هویت را از سر می‌گیرد.