آی‌سی‌تی نیوز – رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری با ترفند اینترنت ویژه انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد. سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با فارس به موضوع «اینترنت رایگان ویژه انتخابات ریاست جمهوری» اشاره و […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری با ترفند اینترنت ویژه انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد.

سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با فارس به موضوع «اینترنت رایگان ویژه انتخابات ریاست جمهوری» اشاره و اظهار داشت:دسترسی به اینترنت از مهمترین نیاز در ایام انتخابات ریاست جمهوری بوده که مجرمان سایبری با بهره بردن از جملات و تبلیغات جذاب و اغوا کننده سعی دارند اعتماد افراد را جلب کرده و در ادامه از آنان سوءاستفاده کنند.

وی گفت: هموطنان دقت داشته باشند فقط از طریق سایت اینترنتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به ثبت‌نام و دریافت بسته اینترنتی رایگان ویژه انتخابات ریاست جمهوری کرده و به‌هیچ وجه به لینک‌های ارسالی در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی با عنوان ثبت‌نام و دریافت اینترنت رایگان انتخابات ریاست جمهوری، اعتماد و اطمینان نکنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه برای دریافت بسته هیچ نیازی به ارسال کد فعال سازی یا برقراری تماس نیست تصریح کرد: ثبت‌نام فقط از طریق سایت اینترنتی به نشانی https:‎//ictgifts.ir صورت می‌گیرد.