آی‌سی‌تی نیوز – دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال، به عنوان بزرگترین رویداد مجازی کشور، با هدف شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌های دیجیتال با انتشار فراخوانی از همه فعالان و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دعوت کرد. به گزارش مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و […]

آی‌سی‌تی نیوز – دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال، به عنوان بزرگترین رویداد مجازی کشور، با هدف شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌های دیجیتال با انتشار فراخوانی از همه فعالان و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دعوت کرد.

به گزارش مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرایند ثبت نام و دریافت آثار فعالان و دست اندرکاران مرتبط با رسانه های دیجیتال و فضای مجازی تا ۱۵ تیر ادامه خواهد داشت.

دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال با تشریح نحوه برگزاری این رویداد بزرگ مجازی در کشور با اشاره به اینکه امسال دومین دوره این جشنواره با رویکرد محتوایی برگزار می‌شود ، اظهار داشت: ۸ موضوع «انقلاب اسلامی و مقاومت (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «سواد رسانه‌ای و زیست مجازی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی» و «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» محورهای اصلی این جشنواره را تشکیل می دهند.

اصغر امیرنیا ادامه داد: علاوه بر این موضوعات و محورها،‌ با توجه به شرایط و تحولات یکسال گذشته، موضوع «روایت کرونا در فضای مجازی» به عنوان موضوع ویژه جشنواره انتخاب شده است.
دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال اضافه کرد: تمام فرآیندهای جشنواره دوازدهم اعم از ثبت‌نام، دریافت آثار، داوری و انتخاب برگزیدگان به صورت مجازی و بر بستر سامانه پلتزار (شبکه تعاملی و توانمندسازی فعالان کسب و کارهای دیجیتال) انجام خواهد شد.

وی یادآورشد: صاحبان بسترهای تولید و نشر، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و محتواهای دیجیتال می‌توانند با مراجعه به سامانه www.platzaar.ir در این جشنواره شرکت کنند.

امیرنیا در عین حال گفت: با این اقدام برگزاری جشنواره از یک فرایند مقطعی خارج شده و امکان تعامل مستمر و پایدار میان فعالان این عرصه را فراهم کرده و قابلیت‌های کسب و کاری را برای آنها ایجاد خواهد کرد.

دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال در خاتمه ضمن دعوت از همه فعالان و دست اندرکاران فضای مجازی و رسانه های دیجیتال برای شرکت فعال در این رویداد بزرگ مجازی و رسانه ای کشور،‌ گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با ایام عید غدیر در هفته اول مرداد سال جاری برگزار و طی مراسمی از برگزیدگان آن تجلیل خواهد شد.