آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: شرکت مخابرات باید به عنوان بسترساز ارائه و انتقال محتوا در کشور با استفاده از ابزارهای متنوع برای سرعت بخشیدن به توسعه ارتباطات رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: شرکت مخابرات باید به عنوان بسترساز ارائه و انتقال محتوا در کشور با استفاده از ابزارهای متنوع برای سرعت بخشیدن به توسعه ارتباطات رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که همزمان به صورت ویدیو کنفرانسی باروابط عمومی مناطق ،۲۷ اردیبهشت ماه در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران برگزار شد،با اشاره به گستره ارتباطات و نقش روابط عمومی در اتصال دوجانبه و تعاملی جوامع، کارکنان و مردم افزود: برقراری ارتباطات، بزرگ ترین رسالتی است که مجموعه مخابرات در کشور بر عهده دارد و این یک امتیاز برای ما محسوب می شود.

وی اضافه کرد: نگاه به موضوع ارتباطات، ابزارها و مضامین آن، نگاه متفاوتی ست که جوامع مختلف هر کدام با رویه خود به این حوزه می نگرند، البته در نگاه حاکم بر کشور ما ، ارتباطات منبعث از یک نگاه الهی ست و ارزش و تقدس دارد.

سلطانی تصریح کرد: دست اندرکاران حوزه ارتباطات اگر با این دید ارزشی به موضوع نگاه بکنند موفق تر خواهند بود.

وی افزود: فعالیت در مسیری که تعاملات بین ذینفعان را ارتقاء می بخشد، وظیفه اصلی روابط عمومی است و این نکته به خودی خود نشانگر اهمیت و ارزش ذاتی حوزه روابط عمومی است.

سلطانی با اظهار اینکه فضای حمایتی و مدیریتی در شرکت برای روابط عمومی ها فراهم است، عنوان کرد: ارایه پیام به مخاطب باید جذاب بوده ، موجب رنجش و ناخشنودی مخاطب هدف نشده و در عین حال، به سادگی و سهولت مفهوم را به مخاطب برساند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح نقش ریشه ای و ساختارمند حوزه روابط عمومی در تصمیم گیری های صحیح سازمانی خاطرنشان کرد:در صورت فعالیت هدفمند و ترسیم شرح وظایف بر اساس انگاره های صحیح سازمانی، کلیت شرکت به حرکت و جنب و جوش درآمده و در سطح مدیریتی نیز تصمیم گیری و تصمیم سازی های سازمانی برای کارکنان و مشتریان در سطح جامعه به درستی انجام می شود.

پس از این مراسم ، سلطانی به همراه محمود زاده ، رییس و دهناد نایب رییس هیات مدیره و زارعیان معاون امور مشتریان شرکت، ضمن دیدار با کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت از آنان قدردانی کردند .