آی‌سی‌تی نیوز – یک رسانه اسرائیلی خبر داد، اطلاعات حساب‌های مشتریان سیستم بانکی رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاده و هم‌اکنون در فضای مجازی در اختیار عموم قرار گرفته است. به گزارش تسنیم به‌رغم بایکوت خبری بسیار شدید اعمال‌شده در اسرائیل پایگاه عبری‌زبان اسرائیل نیوز در گزارشی خبر داد، در تعطیلات آخر هفته (منتهی به […]

آی‌سی‌تی نیوز – یک رسانه اسرائیلی خبر داد، اطلاعات حساب‌های مشتریان سیستم بانکی رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاده و هم‌اکنون در فضای مجازی در اختیار عموم قرار گرفته است.
به گزارش تسنیم به‌رغم بایکوت خبری بسیار شدید اعمال‌شده در اسرائیل پایگاه عبری‌زبان اسرائیل نیوز در گزارشی خبر داد، در تعطیلات آخر هفته (منتهی به شنبه) ده‌ها سایت اسرائیلی هک و از دسترس خارج شدند.

به‌اعتراف این سایت، تا به امروز ده‌ها پایگاه اطلاع‌رسانی و پایگاه داده‌ها توسط هکرهایی از کشورهای مختلف جهان از جمله ترکیه و بنگلادش مورد تهاجم قرار گرفته و شعارهایی در حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین به‌ویژه حماس در صفحه اول آن قرار داده شده است.

در ادامه گزارش آمده است هکرها پیام‌های خود را در حمایت از فلسطینیان و محکومیت حمله ارتش اسرائیل به نوار غزه در این صفحات بارگذاری کرده‌اند.

یکی از سایت‌های مورد حمله قرارگرفته پایگاه رسمی حزب خانه یهودی است.

همچنین یک گروه هکری نیز شامگاه شنبه اعلام کرد سیستم بانکی اسرائیل را هک کرده است و برای اثبات ادعای خود اطلاعات بانکی شماری از مشتریان بانک‌های مختلف اسرائیلی را در فضای مجازی بارگذاری کرد.

این پایگاه خبری عبری‌زبان با انتشار آدرس صفحه‌ای که هکرها اطلاعات این حساب‌ها را در آن بارگذاری کرده‌اند مدعی شد این اقدام توسط هکرهای ایرانی انجام گرفته است.

اسرائیل نیوز با اعتراف به تشدید سانسور رسانه‌ای خبر داد رسانه‌های اسرائیلی در زمان حاضر اجازه پرداختن به این مسئله را ندارند از این رو ابعاد واقعی این تهاجم تا لحظه تهیه خبر کاملاً مشخص نشده است.

این پایگاه به مخاطبین خود توصیه کرد هیچ لینکی را که از منبع آن اطمینان کامل ندارند باز نکنند و تلاش کنند رمز کاربری حساب‌های بانکی، ای‌میل‌ها و برنامه‌های کاربردی خود را فوراً تغییر دهند.