آی‌سی‌تی نیوز – آمازون در سال گذشته از ارائه بیش از ۱۰ میلیارد کالای جعلی در پلتفرم خود جلوگیری کرده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پرس اسوسیشن، طبق گزارشی جدید آمازون در سال ۲۰۲۰ میلادی از ارائه بیش از ۱۰ میلیارد کالای جعلی در فروشگاه آنلاین خود جلوگیری و بیش از ۲ […]

آی‌سی‌تی نیوز – آمازون در سال گذشته از ارائه بیش از ۱۰ میلیارد کالای جعلی در پلتفرم خود جلوگیری کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پرس اسوسیشن، طبق گزارشی جدید آمازون در سال ۲۰۲۰ میلادی از ارائه بیش از ۱۰ میلیارد کالای جعلی در فروشگاه آنلاین خود جلوگیری و بیش از ۲ میلیارد کالای تقلبی را ضبط کرده است.

طبق آخرین گزارش حفاظت از برند این خرده فروشی آنلاین، فرایندهای تأیید کالا نیز از ایجاد بیش از ۶ میلیون حساب فروش جلوگیری کرده‌اند زیرا آنها مشکوک بوده‌اند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا و اجرای قرنطینه در سراسر جهان، میلیون‌ها شهروند به خرید آنلاین رو آوردند. بسیاری از این عده برای نخستین بار خرید اینترنتی را تجربه می‌کردند و همین امر نگرانی‌هایی درباره افزایش فعالیت کلاهبرداران را بیشتر کرد.

در واکنش به این امر آمازون اعلام کرد در ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار برای حفاظت از فروشگاه آنلاین خود در مقابل کلاهبرداری و سواستفاده سرمایه گذاری کرده و همچنین برای این منظور بیش از ۱۰ هزار نفر در سراسر جهان را استخدام کرده است.

از سوی دیگر گزارش جدید نشان داد در ۲۰۲۰ میلادی فقط ۶ درصد از تلاش‌ها برای ثبت حساب کاربری فروش در آمازون، فرایندهای تاییدیه این شرکت را با موفقیت پشت سر گذاشته و محصول برای فروش عرضه کرده‌اند.