آی‌سی‌تی نیوز – شرکت اپل با همکاری یک شرکت انگلیسی تا سال آینده ساعت‌های خود را به قابلیت بررسی قند خون مجهز می کند. به گزارش روزنامه تلگراف، شایعات طولانی مدت در مورد ساعت اپل با قابلیت نظارت بر قند خون به تازگی اعتبار کسب کرده است. شرکت فناوری بهداشت راکلی فوتونیکس انگلیس به تازگی […]

آی‌سی‌تی نیوز – شرکت اپل با همکاری یک شرکت انگلیسی تا سال آینده ساعت‌های خود را به قابلیت بررسی قند خون مجهز می کند.

به گزارش روزنامه تلگراف، شایعات طولانی مدت در مورد ساعت اپل با قابلیت نظارت بر قند خون به تازگی اعتبار کسب کرده است.

شرکت فناوری بهداشت راکلی فوتونیکس انگلیس به تازگی تایید کرده است که اپل بزرگ ترین مشتری آن در ۲ سال گذشته بوده است و قراردای با اپل برای توسعه محصولات آینده خود منعقد کرده است.

ساعت اپل قند خون را اندازه گیری می‌کند

محور توجه شرکت راکلی بر ابداع حسگرهایی تمرکز داشته است که میزان گلوکز خون، فشار خون و حتی میزان الکل را در خون ردیابی می کنند و این نشان می دهد حداقل یکی از این ویژگی ها در آینده در اپل واچ در دسترس خواهد بود.

شرکت اپل در حال حاضر، علاقه زیادی به صنعت ابداع حسگرهای پوشیدنی قند خون دارد که نیازی به سوزن ندارند. اگر شرکت اپل بتواند این فناوری را به محصولاتی مانند ساعت وارد کند، مزایای زیادی برای افرادی به همراه خواهد داشت که از سوزن زدن به خود برای بررسی دیابت خسته هستند.

سایر محصولات شرکت راکلی فوتونیکس نیز می‌توانند برای کاربران سودمند باشند. ردیابی فشار خون نیز می‌تواند کاربر را نسبت به مواردی مانند استرس آگاه کند.

اما این موضوع که آیا ابداع این فناوری ها میسر است یا خیر موضوع دیگری است.اپل هنوز باید عواملی مانند عمر باتری و قیمت آن را مد نظر قرار دهد و حتی اگر تولید این فناوری میسر شود علاقمندان باید مدتی منتظر این محصولات بمانند.