حمایت لوئیس همیلتون از تحریم شبکه‌های اجتماعی
حمایت لوئیس همیلتون از تحریم شبکه‌های اجتماعی

آی‌سی‌تی نیوز – لوئیس همیلتون راننده انگلیسی مرسدس از طرح تحریم شبکه‌های اجتماعی حمایت کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال تحریم شبکه‌های اجتماعی در ورزش اروپا، لوئیس همیلتون پرافتخارترین راننده جهان نیز به این کمپین اضافه شد. این تحریم به منظور مبارزه با پدیده‌های شوم در این فضا، نژادپرستی و همین طور تبعیض است. […]

آی‌سی‌تی نیوز – لوئیس همیلتون راننده انگلیسی مرسدس از طرح تحریم شبکه‌های اجتماعی حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال تحریم شبکه‌های اجتماعی در ورزش اروپا، لوئیس همیلتون پرافتخارترین راننده جهان نیز به این کمپین اضافه شد.

این تحریم به منظور مبارزه با پدیده‌های شوم در این فضا، نژادپرستی و همین طور تبعیض است. چند روز پیش باشگاه‌های انگلیسی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که تصمیم دارند از ظهر جمعه تا دوشنبه شب، هیچ فعالیتی در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر، اینستاگرام و فیس‌بوک نداشته باشند.

لوئیس همیلتون دارنده ۷ عنوان قهرمانی جهان در این باره گفت: من هیچ برنامه‌ریزی نکرده‌ام اما فکر می‌کنم برای من روشن است که نژادپرستی همچنان مسئله ساز است.

حمایت پرافتخارترین راننده جهان از تحریم شبکه‌های اجتماعی

راننده انگلیسی مرسدس که بارها با رفتارهای مختلف علیه نژادپرستی مبارزه کرده، یادآور شد: سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی برای مقابله با این موارد باید کارهای بیشتری انجام دهند، بنابراین من کاملاً از این طرح حمایت می‌کنم.

وی افزود: اگر این کار من به مبارزه کمک می‌کند مطمئنا خوشحالم چنین کاری انجام می‌دهم.