جلسه تبادل نظر همراه‌اول و بانک تجارت برگزار شد
جلسه تبادل نظر همراه‌اول و بانک تجارت برگزار شد

آی‌سی‌تی نیوز – مدیر عامل همراه اول و مدیر عامل بانک تجارت طی برگزاری جلسه‌ای در خصوص مباحث نوین مالی تبادل نظر کردند. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه بحث و تبادل نظری در راستای ارتقا و بروزرسانی ظرفیت‌های زیرساختی حوزه بانکی با بهره‌گیری از توانمندی‌های فنی اپراتور اول تلفن همراه […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیر عامل همراه اول و مدیر عامل بانک تجارت طی برگزاری جلسه‌ای در خصوص مباحث نوین مالی تبادل نظر کردند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه بحث و تبادل نظری در راستای ارتقا و بروزرسانی ظرفیت‌های زیرساختی حوزه بانکی با بهره‌گیری از توانمندی‌های فنی اپراتور اول تلفن همراه کشور، صبح امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول و رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از مدیران ارشد هر دو مجموعه در برج همراه برگزار شد.

اخوان بهابادی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های موجود همراه اول از جمله در اختیار داشتن بالاترین سهم بازار تجاری و ۱۰۰ میلیون سیم‌کارت واگذار شده در بازار ارتباطات سیار، اظهار داشت: این حجم از مشترک و تعاملات مالی آنها، فرصتی را برای انجام اقدامات بسیار خوب با استفاده از ظرفیت‌های بانکی و کیف پول اعتباری فراهم می‌کند.

مدیرعامل همراه اول افزود: این فرصت در ارتباط با مشترکان دائمی که پایان هر ماه به پرداخت صورتحساب مبادرت می‌ورزند، بیشتر است و همراه اول با در اختیار داشتن بالغ بر ۲۰ میلیون مشترک دائمی، بیشترین تعداد مشترکان پس پرداخت تلفن همراه را نیز در کشور دارد.

وی همچنین از آماده بودن شرایط برای بهره‌برداری عملیاتی از کیف پول اعتباری اپراتور اول تلفن همراه خبر داد و گفت: لازمه عملیاتی شدن این بستر نیز انجام اقدامات اولیه‌ای از سوی بانک است.

دولت آبادی، مدیر عامل بانک تجارت نیز در این جلسه بر تقویت درگاه‌های پرداخت بانک تجارت با کمک همراه اول، تعاملات اپراتور اول تلفن همراه با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و راهکارهای جدید و مواردی از این دست اشاره کرد.