آی‌سی‌تی نیوز – دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱، اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در بخش آکادمی این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه می توانند برای ثبت نام و حضور اقدام کنند. به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، ‌ اینوتکس آکادمی بخشی از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است که در آن به آموزش و انتقال مفاهیمی […]

آی‌سی‌تی نیوز – دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱، اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در بخش آکادمی این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه می توانند برای ثبت نام و حضور اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، ‌ اینوتکس آکادمی بخشی از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است که در آن به آموزش و انتقال مفاهیمی چون کارآفرینی و کسب‌وکار پرداخته می‌شود.

کارگاه‌ها باحضور صاحب‌نظران اکوسیستم، دانشجویان و استارتاپ‌ها برگزار می شود، دوره ها از ۲۸ الی ۳۱ اردبیهشت‌ماه ۱۴۰۰ در سالن سراج پارک فناوری پردیس آموزش داده می‌شود، به صورت متمرکز جهت آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای رشد و توسعه فناوران، نوآوران و کسب و کار آنها برگزار می‌گردد.

موضوعات آموزشی در اینوتکس آکادمی شامل «نقشه راه توسعه بین المللی کسب و کارها»، «اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP»، «نوآوری در مدل کسب و کار در دنیای امروز» و «BABOK در فضای کسب و کار ایران» است.
کسانی که در اینوتکس آکادمی شرکت کنند، می‌توانند به‌صورت رایگان از نمایشگاه اینوتکس بازدید کنند، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس http://www.inotex.com/academy تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در اینوتکس آکادمی ثبت نام و به صورت رایگان از نمایشگاه بازدید کنند.

دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری وفناوری، ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، در راستای حفظ سلامت مخاطبان، این رویداد در فضایی باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

زمان ثبت‌نام غرفه داران در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از جمله شرکت‌های نوآور و فناور، استارتاپ‌ها و مخترعان، شتابدهنده‌ها، مراکز نوآوری و همه اعضای اکوسیستم نوآوری و فناوری، تا تاریخ ۲ اردیبهشت ماه بود.