آی‌سی‌تی نیوز – مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: متهم پرونده قاچاق ماینر و ملزومات آن جریمه ۱۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریالی این پرونده را پرداخت کرد. به گزارش تسنیم، محسن عسکری، مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مأمورین نیروی انتظامی در مسیر بناب – ملکان حین بازرسی از یک دستگاه خودروی […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: متهم پرونده قاچاق ماینر و ملزومات آن جریمه ۱۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریالی این پرونده را پرداخت کرد.
به گزارش تسنیم، محسن عسکری، مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مأمورین نیروی انتظامی در مسیر بناب – ملکان حین بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری متوجه جاسازی دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ملزومات آن شده و پس از کشف با توجه به عدم ارائه مدارک از سوی راننده، دستگاه‌های مکشوفه توقیف و گزارش مربوطه به شعبه تعزیرات حکومتی در استان آذربایجان شرقی ارسال شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه پس از بررسی دقیق گزارش و احضار متهم و اخذ اظهارات وی، اتهام قاچاق را محرز دانسته و حکم به ضبط کالا و پرداخت ۱۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که این حکم قطعی و اجرایی شده است.