اهدای تندیس انجمن مدیران رسانه‌های ورزشی ایران به معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ١٠
اهدای تندیس انجمن مدیران رسانه‌های ورزشی ایران به معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ١٠

آی‌سی‌تی نیوز – مهدی بگلری رئیس و محمد رضا نصرالله زاده دبیر انجمن مدیران رسانه های ورزشی ایران با حضور در ساختمان شهید غنی پور با حمید رضا اللهیاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ١٠ تهران دیدار و گفت و گو کردند . در این دیدار ، بگلری ضمن آرزوی موفقیت برای معاونت جوان […]

آی‌سی‌تی نیوز – مهدی بگلری رئیس و محمد رضا نصرالله زاده دبیر انجمن مدیران رسانه های ورزشی ایران با حضور در ساختمان شهید غنی پور با حمید رضا اللهیاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ١٠ تهران دیدار و گفت و گو کردند .
در این دیدار ، بگلری ضمن آرزوی موفقیت برای معاونت جوان و توانمند اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ١٠ گفت : با توجه به سوابق و خاطرات شیرین و درخشانی که از جنابعالی در ورزش پاورلیفتینگ در اذهان باقی است ، شک نداریم که حضور شما بعنوان یک مدیر موثر در منطقه اتفاقات خوب و ماندگاری را برای شهروندان منطقه ١٠ رقم خواهد زد .

دکتر اللهیاری نیز در ادامه ، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و دبیر انجمن مدیران رسانه های ورزشی ایران گفت : از هر تلاشی که با خود شادی و نشاط را برای شهروندان عزیز به ارمغان بیآورد استقبال کرده و اعتقاد داریم که رسانه های ورزشی نیز بدلیل طیف وسیع مخاطبان خود ، می توانند در این راه ، بسیار تاثیرگزار عمل کنند .
در پایان این دیدار ، تندیس انجمن به دکتر اللهیاری، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ١٠ اهدا شد .

blank