آی‌سی‌تی نیوز – معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به متلاشی شدن بزرگ‌ترین شبکه سازمان‌یافته قمار، گفت: از شناسایی ۱۰ مرکز قمار و دستگیری ۹۸ نفر از گردانندگان و قماربازان سایت‌های قمار در مشهد خبر داد. به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، ولی قنبری‌راد با اشاره به […]

آی‌سی‌تی نیوز – معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به متلاشی شدن بزرگ‌ترین شبکه سازمان‌یافته قمار، گفت: از شناسایی ۱۰ مرکز قمار و دستگیری ۹۸ نفر از گردانندگان و قماربازان سایت‌های قمار در مشهد خبر داد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، ولی قنبری‌راد با اشاره به دستگیری شبکه گردانندگان قمارخانه‌ها در سطح استان طی چند روز اخیر افزود: با همکاری ارزشمند ضابطان دستگاه قضایی بزرگ‌ترین شبکه سازمان‌یافته قمار متلاشی و در همین رابطه ۱۰ مرکز شناسایی و ۹۸ سرکرده و اعضای باند قمارباز دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای ناحیه ۲ مشهد افزود: این افراد که به‌صورت شبکه‌ای و سازمان‌یافته اقدام به قمار می‌کردند با دایر کردن مراکز مختلف به اعمال خلاف قانون مبادرت می‌کردند.

وی یادآور شد: این افرا د دارای سابقه و جزو اراذل‌واوباش بوده و تأمین امنیت بازی‌های قمار را نیز بر عهده داشته و تاکنون اموال زیادی از شهروندان را حیف‌ومیل کرده بودند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از این مراکز اقلامی همچون آلات اختصاصی قمار، مواد مخدر، مشروبات الکلی، انواع سلاح سرد، سلاح گرم، مهمات سلاح گرم جنگی و دستگاه‌های pos نیز کشف و ضبط‌شده است.

گفتنی است؛ بر این اساس کلیه اقدامات قانونی لازم در دست اجراست، قرار قانونی مناسب در مورد متهمان توسط بازپرس محترم شعبه ۲۱۰صادر و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.