هشدار درباره شکست ارزهای مجازی
هشدار درباره شکست ارزهای مجازی

یک کارشناس فعال در حوزه رمزارزها می‌گوید: ممکن است شاهد سقوط ارزش ارزهای مجازی در جهان باشیم. به گزارش فارس، به نقل از اسپوتنیک، مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال می‌گوید:‌ممکن است در آینده شاهد سقوط بازار ارزهای مجازی باشیم. وی گفت: اخیراً شرکت کوین‌بیس توانسته سهام خود را در بورس وال‌استریت عرضه کند و […]

یک کارشناس فعال در حوزه رمزارزها می‌گوید: ممکن است شاهد سقوط ارزش ارزهای مجازی در جهان باشیم.

به گزارش فارس، به نقل از اسپوتنیک، مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال می‌گوید:‌ممکن است در آینده شاهد سقوط بازار ارزهای مجازی باشیم.

وی گفت: اخیراً شرکت کوین‌بیس توانسته سهام خود را در بورس وال‌استریت عرضه کند و همین امر باعث شد تا شاهد رشد ارزش ارزهایی نظیر بیت‌کوین، ‌داج‌کوین و حتی ریپل باشیم به همین خاطر ممکن است بازار ارزهای مجازی با یک روند سقوط مواجه شود.

وی تأکید کرد: من اتفاقات عجیبی نظیر رشد سنگین داج‌کوین و ریپل را شاهد بوده‌ام که این بدان معناست که هم اکنون در سطح بازار شاهد رشدهای غیرواقعی هستیم.

نووگراتز ادامه داد:‌این مسأله هیچ وقت خوب تمام نمی‌شود و بنابراین ما احتمالا در یک نقطه شاهد سقوط قیمت ارزهای مجازی خواهیم بود.

وی همچنین پیش‌بینی کرد: هفته آینده بازار ارزهای مجازی پرنوسان باشد.ارزش بازار کوین بیس در بورس وال‌استریت نزدیک به ۸۶ میلیارد دلار کشف قیمت شد و همین امر باعث شده بود طی چند روز گذشته قیمت بیت‌کوین حتی ۶۴ هزار دلار را هم ببیند.

ماه گذشته میلادی هم باویلی، بنیان‌گذاری و مدیر سابق کارگزاری ارزهای مجازی BTCC گفته بود که ممکن است تا تابستان امسال قیمت بین‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار هم برسد اما در عین حال هشدار داده بود که ممکن است در یک بازه زمانی شاهد از دست رفتن ۸۰ تا ۹۰ درصد قیمت بیت‌کوین نسبت به بیشینه آن باشیم.