ای‌سی‌تی نیوز – دبیرخانه نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس در فراخوانی از شرکت‌ها و صاحبان تکنولوژی برای ارائه محصولات خود در این نمایشگاه دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در بخش تجربه فناوری ، مخاطبان نمایشگاه با تکنولوژی‌های جدید آشنا شده و از آن‌ها استفاده می‌کنند، تجربه نشان داده که این بخش یکی […]

ای‌سی‌تی نیوز – دبیرخانه نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس در فراخوانی از شرکت‌ها و صاحبان تکنولوژی برای ارائه محصولات خود در این نمایشگاه دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در بخش تجربه فناوری ، مخاطبان نمایشگاه با تکنولوژی‌های جدید آشنا شده و از آن‌ها استفاده می‌کنند، تجربه نشان داده که این بخش یکی از پر طرفدارترین و مهیج‌ترین بخش‌های نمایشگاهی برای مخاطبین خود بوده است.
حداکثر زمان ارسال اطلاعات و رزرو غرفه در بخش تجربه فناوری نمایشگاه تا تاریخ ۵ اردبهشت‌ماه ۱۴۰۰ است، علاقمندان به شرکت در بخش تجربه فناوری نمایشگاه و رزرو غرفه در این بخش می‌توانند اقدام کنند.
پارک فناوری پردیس دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری وفناوری INOTEX ۲۰۲۱ را در روزهای ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.
اینوتکس ۲۰۲۱ با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» و با حضور اعضای فعال در اکوسیستم کارآفرینی ایران و صاحبان تکنولوژی و فناوری برگزار می‌شود.