آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف صدها هزار لباس و کفش قاچاق از محل یک شرکت فروش اینترنتی پوشاک خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی درباره این پرونده گفت: برخورد با هرگونه قاچاق کالا و اقداماتی که منجر به آسیب به رونق تولید و تولیدکنندگان محصولات […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف صدها هزار لباس و کفش قاچاق از محل یک شرکت فروش اینترنتی پوشاک خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی درباره این پرونده گفت: برخورد با هرگونه قاچاق کالا و اقداماتی که منجر به آسیب به رونق تولید و تولیدکنندگان محصولات شود، جزو وظایف و اولویت های پلیس امنیت اقتصادی است و در همین راستا نیز مأموران این پلیس اقدام به رصد و نظارت براین فضا می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز چند روز پیش مأموران پلیس امنیت اقتصادی از طریق منابع خبری متوجه شدند که یک شرکت اقدام به انتقال و دپوی مقادیر زیادی پوشاک و کفش خارجی و ایرانی قاچاق در یک انبار کرده است که در همین راستا صحت و سقم گزارش واصله مورد بررسی قرار گرفته و از سوی مأموران تایید شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی قضایی و اخذ مجوزهای لازم اظهار کرد: مأموران پلیس با حضور در محل دپوی این اقلام که در کیلومتر۲۲ بزرگراه شهیدلشگری قرار داشت، عملیات خود برای دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه را آغاز کردند و در جریان آن ۳۴۶ هزار ثوب لباس و کفش قاچاق را از این محل کشف و ضبط کردند.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه محل دپوی این اقلام یک شرکت بسیار بزرگ با سه طبقه مجزا و یک ساختمان اداری بود، گفت: بیش از ۷۰نفر در این محل مشغول به کار بودند و طبقه اول سوله محل دپو، طبقه دوم محل نصب و برچسب زنی و طبقه سوم محل بسته بندی و فروشگاه اینترنتی این محصولات بود، اما متاسفانه برابر استعلام صورت گرفته مشخص شد که این محل در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نشده است.

وی افزود: همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد انواع کالاهای خارجی در ساعات پایانی نیمه شب توسط خودروهای سواری شوتی، وانت، کامیون و… به این محل منتقل شده و تخلیه می‌شود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه پس از حضور مأموران در محل و تماس با مدیران این شرکت، هیچ یک از آنان حاضر به حضور در شرکت و ارائه توضیحات لازم نشدند، گفت: مالک کالاها مورد شناسایی قرار گرفته است. در همین راستا پرونده ای با موضوع قاچاق و تقلب در کسب برای این شرکت تشکیل شده و به مرجع قضایی ارسال شد.

ولی‌پور درباره ارزش ریالی اقلام کشف شده از این شرکت نیز گفت: برابر برآورد و ارزیابی کارشناسان، ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال است.