پایان کار سرویس افزایش بازدید آپارات (Boost)
پایان کار سرویس افزایش بازدید آپارات (Boost)

آی‌سی‌تی نیوز –  سرویس افزایش بازدید آپارات از دسترس کاربران خارج شد. به گزارش روابط عمومی آپارات، آپارات تصمیم گرفته است به کار«سرویس افزایش بازدید» پایان دهد. این سرویس از ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در اختیار کاربران قرار ندارد. کاربران آپارات می‌توانستند از طریق این سرویس به بازدید دلخواه خود برسند. هدف آپارات از راه‎‌اندازی این […]

آی‌سی‌تی نیوز –  سرویس افزایش بازدید آپارات از دسترس کاربران خارج شد.
به گزارش روابط عمومی آپارات، آپارات تصمیم گرفته است به کار«سرویس افزایش بازدید» پایان دهد. این سرویس از ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در اختیار کاربران قرار ندارد.
کاربران آپارات می‌توانستند از طریق این سرویس به بازدید دلخواه خود برسند. هدف آپارات از راه‎‌اندازی این سرویس، کمک به کسانی بود که می‌خواستند بازدید ویدیوی خود را افزایش دهند یا ویدیوی خود را تبلیغ کنند و کاربران می‌توانستند از طریق این سرویس به سرعت به مخاطبان قابل توجهی دست پیدا کنند.
سرویس افزایش بازدید (Boost) چگونه کار می‌کرد؟
به زبان ساده، سرویس افزایش بازدید؛ سرویس تبلیغات در آپارات بود که به وسیله آن ویدیوی انتخابی کاربران در صفحات مرتبط با موضوع ویدیو، به مخاطبان احتمالی آنها پیشنهاد داده می‌شد.
کاربران می‌توانستند در سرویس افزایش بازدید مشخص کنند که دقیقا ویدیوهای‌شان در راستای چه موضوعات و چه کلیدواژه‌هایی به کاربران آپارات پیشنهاد داده شود.
هنگامی که کاربران از سرویس افزایش بازدید استفاده می‌کردند، آپارات ویدیوهای آنها را در صفحات مختلف به کاربران پیشنهاد ‌می‌داد که این صفحات را براساس علاقه کاربر، کلمات کلیدی و جستجوی آن‌ها انتخاب‌ می‌کرد.
بنابراین ویدیوها فقط به افرادی پیشنهاد داده ‌می‌شد که به موضوعات ویدیوهای انتخابی علاقه داشتند و می‌توانستند مشتری یا مخاطب احتمالی کاربران باشند.
با خاموش شدن سرویس افزایش بازدید، بزودی سرویس تبلیغاتی جدید آپارات وارد چرخه خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و امکانات گسترده‌تری را در اختیار کاربران در زمینه تبلیغات و افزایش مخاطب قرارخواهد داد.