فیلیمو، تخفیف‌های استانی جدید اعمال کرد
فیلیمو، تخفیف‌های استانی جدید اعمال کرد

آی‌سی‌تی نیوز – فیلیمو برای تسهیل در بهره‌مندی هموطنان عزیز در شهرها و استان‌ها مختلف از ابتدای سال ۱۴۰۰ تخفیف‌های شناور را فعال کرد و با آغاز اردیبهشت تغییرات جدیدی را اجرایی کرد. به گزارش روابط عمومی فیلیمو، پس از استقبال خوب مخاطبان از محصولات فیلیمو، این پلتفرم از ابتدای اردیبهشت تخفیف‌های ویژه‌ای را در استان‌های […]

آی‌سی‌تی نیوز – فیلیمو برای تسهیل در بهره‌مندی هموطنان عزیز در شهرها و استان‌ها مختلف از ابتدای سال ۱۴۰۰ تخفیف‌های شناور را فعال کرد و با آغاز اردیبهشت تغییرات جدیدی را اجرایی کرد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، پس از استقبال خوب مخاطبان از محصولات فیلیمو، این پلتفرم از ابتدای اردیبهشت تخفیف‌های ویژه‌ای را در استان‌های مختلف کشور به صورت شناور در نظر گرفته‌است؛ تا مردم شهرهای مختلف با افزایش درصد تخفیف بتوانند از محصولات مختلف پلتفرم در دسته بندی‌های مختلف استفاده کنند.

شهرهای کشور با توجه به گستره جغرافیایی و آمار تمکن مالی در چهار دسته تقسیم می‌شوند. کلانشهرها فاقد تخفیف، و سایر شهرها بنا به رتبه‌بندی در سه بخش ۲۰ ،۳۰ و ۴۰ درصدی مشمول تخفیف می‌شوند. این تقسیم‌بندی بر اساس اطلاعات سالیانه وزارت کشور که در اختیار عموم قرار گرفته ، صورت پذیرفته و پوشش صد در صدی ۱۲۹۱ شهر کوچک و بزرگ را شامل می‌شود. یادآور می‌شود این دومین طرح تخفیفی استانی فیلیمو از ابتدای سال ۱۴۰۰ است.

مشترکان فیلیمو، با مراجعه به آدرس https://www.filimo.com/citydiscount می‌توانند بر مبنا قدرت خرید تخفیف‌های هر شهر را مشاهده کنند و از تخفیف‌هابهره‌مند شوند.

فیلیمو با آغاز سال ۱۴۰۰ با انتشار بیش از ۴۰ هزار محتوای ایرانی و خارجی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و هر روز در حال تامین سبد محصولات فرهنگی متنوع برای مخاطبان و کاربران خود با ذائقه‌های مختلف است .