آی‌سی‌تی نیوز – رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به رونمایی از چهار عنوان کتاب در حاشیه پویش کودکان سایبری اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۶ میلیون بازدید از این پویش در فضای مجازی انجام شد. به گزارش فارس، سرهنگ علی محمد رجبی رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به رونمایی از چهار عنوان کتاب در حاشیه پویش کودکان سایبری اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۶ میلیون بازدید از این پویش در فضای مجازی انجام شد.

به گزارش فارس، سرهنگ علی محمد رجبی رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در اختتامیه دومین پویش مردمی کودکان سایبری پویش کودکان سایبری با بیان اینکه پویش کودکان سایبری در سال جاری از تاریخ ۲۵ دی ماه تا یکم بهمن ماه اجرا شد اظهار داشت: در این پویش اقدامات گسترده رسانه ای انجام شد که می توان به ۳۵۲ اقدام رسانه ای، اجرای تبلیغات محیطی در مساحت ۶ هزار و ۶۳۸ متر مربع، نصب بنر در محیط ۲ هزار و ۳۷۰ در نقاط مختلف کشور اشاره کرد.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه اقدامات گسترده ای در سامانه شاد صورت گرفت، تصریح کرد: جذب ۱۳۰ هزار عضو در کانال شاد، ۱۵ میلیون بازدیدکننده از مطالب کانال پلیس در شاد، حضور ۲ هزار نفر در کارگاه آموزشی و تهیه هزار و ۵۰۰ کلیپ از اقدامات پلیس فتا در این حوزه بود.

وی افزود: بیش از ۲۶ میلیون بازدید از پویش کودکان سایبری در فضای مجازی انجام شد و ۴۰۳ محتوای چند رسانه ای نیز در زمینه های مختلف طراحی شد.

سرهنگ رجبی با اشاره به رونمایی از ۴ عنوان کتاب در حاشیه پویش کودکان سایبری خاطرنشان کرد: بیش از ۲۶۶ جلسه هم اندیشی در سطوح مختلف با حضور استانداران سراسر کشور، ائمه جمعه و سایر مسئولان برگزار شد.

وی با اشاره به حمایت ۳۴ سازمان دولتی غیر دولتی و بخش خصوصی از پویش کودکان سایبری، گفت: ۵ هزار نقاشی در قالب مسابقه نقاشی ویژه کودکان دریافت و به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا شد.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا خاطرنشان کرد: ۱۰۵ کارگاه آموزشی حضوری و ۴۵۰ کارگاه به صورت آنلاین در دومین پویش مردمی کودکان سایبری برگزار شد.