<span style='color:#787878;font-size:12px;'>مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:</span><br/>گام نهایی نسخه الکترونیکی در راه است
<span style='color:#787878;font-size:12px;'>مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:</span><br/>گام نهایی نسخه الکترونیکی در راه است

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به موفقیت طرح نسخه الکترونیک و تأثیرات مثبت این برنامه بر خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان در آینده نزدیک گام نهایی و تکمیل‌کننده این طرح نیز برداشته خواهد شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی پروژه نسخه الکترونیک که با […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به موفقیت طرح نسخه الکترونیک و تأثیرات مثبت این برنامه بر خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان در آینده نزدیک گام نهایی و تکمیل‌کننده این طرح نیز برداشته خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی پروژه نسخه الکترونیک که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران درمان تأمین اجتماعی استان ها برگزار شد، اظهار داشت: هماهنگی های لازم با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر سازمان‌های بیمه‌گر صورت گرفته و سازمان در حال آماده سازی و ایجاد شرایط مناسب برای اجرای مرحله نهایی طرح نسخه الکترونیک است.

وی افزود: اتصال سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی با سامانه‌های مورد استفاده وزارت بهداشت نیز به خوبی در حال انجام است و نرم افزار واسط (API) سازمان تأمین اجتماعی در سامانه‌های مختلف پیاده سازی می‌شود.

سالاری استفاده از سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی در استان‌های پایلوت طرح پزشک خانواده را گامی برای تقویت و پیشبرد این طرح برشمرد و گفت: در این استان ها پزشکان استقبال خوبی از سامانه نسخه الکترونیک داشته و شاهد رضایتمندی پزشکان و تسهیل خدمت رسانی به بیماران با استفاده از سامانه نسخه الکترونیک هستیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه نسخه الکترونیک را از دیگر مسائل مهم عنوان کرد و گفت: بیمه‌های تکمیلی قراردادها و تعرفه‌های متنوعی دارند و اتصال آنها به سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی با وجود پیچیدگی‌هایی که دارد، به خوبی در حال اجرا است.

سالاری افزود: استفاده از بارکد و امکان نسخه نویسی و نسخه پیچی آفلاین از دیگر مزایایی است که در سامانه نسخه الکترونیک ایجاد شده و این اقدامات موجب افزایش سرعت و دقت در فرآیند نسخه پیچی می‌شود.

در این جلسه تعدادی از مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات و همچنین مدیران درمان تأمین اجتماعی استان ها به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

به گزارش ایرنا، طرح ۳۰۷۰ روز دوشنبه (۱۹ آبان) با حضور مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب و کارگزاری‌های این سازمان افتتاح شد.

این طرح با ارائه ۳۰ خدمت الکترونیک، ۷۰ میلیون مراجع از مجموع ۹۶ میلیون مراجع تامین اجتماعی به شعب وکارگزاری‌های این سازمان را کاهش می‌دهد.