وزیر ارشاد: آیین‌نامه‌های نظارتی تولید محتوای مجازی در حال به‌روزرسانی است
وزیر ارشاد: آیین‌نامه‌های نظارتی تولید محتوای مجازی در حال به‌روزرسانی است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برنامه ما در این وزارت خانه تصدی گری نیست بلکه تسهیل گری است که این تسهیل گری در قالب تولید محتوا انجام می شود، در بحث نظارتی این بخش دوستانمان درحال به روزرسانی آیین نامه‌ها هستند.

به گزارش ایرنا محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه اختتامیه سوگواره ملت امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران درباره برگزاری متمرکز برنامه های فرهنگی و دوری از موازی کاری توسط سازمان ها و نهادهای فرهنگی افزود: قرار نیست اینجا هر کس کار مجزایی انجام دهد چون زمانی که امکانات و برنامه ریزی ها کنار هم قرار گیرد، یک کار فاخر تولید می شود و در همه حوزه ها این کار را انجام می دهیم.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از نهادهای اصلی است که وظیفه تولید محتوا در فضای مجازی طبق فرهنگ اسلامی و دینی را به عهده دارد که این کار را در مرکز دیجیتال این وزارتخانه دنبال می کنیم و شامل دو بخش است. یکی بخش تولیدی که خودمان انجام می دهیم و یکی حوزه نظارتی است که طبق مصوبات بالادستی و قوانین به عهده مرکز دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا با تولیدات متناسب و با بودجه ای مناسب برای تشویق تولیدات توسط جبهه فرهنگی انقلاب صورت گیرد.

اسماعیلی اضافه کرد: ما معتقدیم کار باید در اختیار گروه های مردمی باشد و برنامه ما در این وزارت خانه تصدی گری نیست بلکه تسهیل گری است که این تسهیل گری در قالب تولید محتوا انجام می شود و کارهای خوبی را شروع کردیم که نمونه آن سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) است که با مشارکت نهادهای مختلف در وزارتخانه دنبال شد. در بحث نظارتی نیز دوستانمان درحال به روزرسانی آیین نامه های آن هستند.

وی ادامه داد: امسال بودجه این فعالیت ها را به صورت ویژه اختصاص داده ایم و امیدواریم با تخصیص کامل آن بتوانیم ماموریت هایمان را انجام دهیم که این بودجه در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان است.