نصب برچسب بارکد خوان جهت اخذ کرایه تاکسی‌های غرب تهران
نصب برچسب بارکد خوان جهت اخذ کرایه تاکسی‌های غرب تهران

آی‌سی‌تی نیوز – معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای نصب برچسب بارکد خوان جهت اخذ کرایه در تاکسی های غرب تهران خبر داد. به گزارش فارس، فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای نصب برچسب بارکد خوان جهت اخذ کرایه در تاکسی های غرب […]

آی‌سی‌تی نیوز – معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای نصب برچسب بارکد خوان جهت اخذ کرایه در تاکسی های غرب تهران خبر داد.

به گزارش فارس، فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای نصب برچسب بارکد خوان جهت اخذ کرایه در تاکسی های غرب تهران خبر داد.

وی در این باره گفت: در جهت تسهیل در پرداخت کرایه تاکسی از سوی مسافران ‌و همچنین آشنایی شهروندان با نرخ های جدید عملیات نصب بارکد خوان با اپلیکیشن های گوناگون قابل اجرا است.

وی ادامه داد: به دلیل افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی مصوبه شورای شهر تهران و برای اینکه کرایه پیش از نرخ مصوب دریافت نشود این طرح به اجرا درمی آید و برای تمامی تاکسی های فعال در منطقه ۲۲ از یک اردیبهشت ماه سال جاری این طرح مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

خدا بخشی عنوان کرد: یکی از مهم ترین خطوط تاکسی رانی غرب تهران خط میدان المپیک به میدان صادقیه و همچنین در خطوط پایانه مترو چیتگر نیز همه روزه هزاران نفر از شهروندان تردد دارند.

وی افزود: در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و‌ همچنین جلوگیری از بروز هر گونه سوالی در این حوزه، نصب برچسب بارکد خوان در سطح وسایل حمل و‌نقل عمومی منطقه به سرعت انجام و‌ عملیاتی شده است.