صورتحساب الکترونیکی برای دریافت وام تولید الزامی شد
صورتحساب الکترونیکی برای دریافت وام تولید الزامی شد

آی‌سی‌تی نیوز – با پیشنهاد وزارت صمت و موافقت بانک مرکزی مقرر شد از ابتدای اردیبهشت ماه متقاضیان دریافت تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید در هفت استان به صورت آزمایشی و در پنج صنعت منتخب الزاما باید دارای صورتحساب الکترونیکی باشند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی قمری‌وفا، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در […]

آی‌سی‌تی نیوز – با پیشنهاد وزارت صمت و موافقت بانک مرکزی مقرر شد از ابتدای اردیبهشت ماه متقاضیان دریافت تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید در هفت استان به صورت آزمایشی و در پنج صنعت منتخب الزاما باید دارای صورتحساب الکترونیکی باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی قمری‌وفا، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در فضای مجازی نوشت:

با پیشنهاد وزارت صمت و موافقت بانک مرکزی مقرر شد از ابتدای اردیبهشت ماه متقاضیان دریافت تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید در هفت استان به صورت آزمایشی(خراسان رضوی، فارس، یزد، تهران، آذربایجان شرقی، مرکزی و خوزستان) و در پنج صنعت منتخب (صنعت غذایی، لوازم خانگی، تایر، قطعات خودرو و مصالح ساختمانی)، الزاما باید دارای صورتحساب الکترونیکی باشند.

در مرحله دوم از ۱۵ اردیبهشت در تمام استان های کشور این الزام برای آن صنایع عملیاتی می‌شود و در گام سوم و از ابتدای خردادماه تمامی صنایع برای استفاده از تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید باید دارای صورتحساب الکترونیکی از سامانه جامع تجارت باشند.