آی‌سی‌تی نیوز – مسئول دبیرخانه ستاد مشاغل خانگی از صدور ۴۰ هزار و ۷۷۶ مجوز مشاغل خانگی ظرف بیست روز گذشته خبر داد. مهناز امامدادی در گفت‌وگو با فارس، در مورد سامانه صدور مجوزهای مشاغل خانگی گفت: از زمان راه‌اندازی این سامانه در ۲۸ بهمن سال جاری تاکنون ۳۹ هزار و ۶۱۲ مجوز مشاغل ثبت‌محور […]

آی‌سی‌تی نیوز – مسئول دبیرخانه ستاد مشاغل خانگی از صدور ۴۰ هزار و ۷۷۶ مجوز مشاغل خانگی ظرف بیست روز گذشته خبر داد.

مهناز امامدادی در گفت‌وگو با فارس، در مورد سامانه صدور مجوزهای مشاغل خانگی گفت: از زمان راه‌اندازی این سامانه در ۲۸ بهمن سال جاری تاکنون ۳۹ هزار و ۶۱۲ مجوز مشاغل ثبت‌محور و ۱۱۶۴ مشاغل مجوزمحور و جمعاً ۴۰ هزار و ۷۷۶ مجوز به صورت الکترونیکی صادر شده است.

وی تأکید کرد: سامانه صدور مجوز مشاغل خانگی در حال حاضر فعال است و به سامانه G4B متصل شده است.

وی همچنین گفت: سامانه ملی درگاه صدور مجوزها با سامانه G4B متصل شده و در سامانه مشاغل خانگی هر نفر می‌تواند یک شغل در منزل برای خود ایجاد کند.

همچنین محمود کریمی بیرانوند معاون کارآفرینی نیز گفت: تاکنون ۱۴ هزار کارآفرین در کشور ظرف دو ماه شناسایی کردیم و می‌خواهیم برای اشتغال‌آفرینی در کشور ۲ میلیون کارآفرین در کشور شناسایی کنیم.

وی گفت: مشکل این است که برخی از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها کارآفرینان مرتبط با رشته خود را شناسایی نکرده‌اند.

به گزارش فارس، در این مراسم همچنین رونمایی از بخشنامه اتحادیه تأمین نیاز تعاونی‌های مشاغل خانگی با حضور معاون تعاون و معاون اشتغال و کارآفرینی در محل نمایشگاه دستاوردهای شش‌ماهه وزارت تعاون انجام شد.