شهرداری به دنبال ایجاد سازمان جدید فناوری‌های نوین
شهرداری به دنبال ایجاد سازمان جدید فناوری‌های نوین

آی‌سی‌تی نیوز – نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران جلسه هم اندیشی امروز اعضای شورا با شهردار تهران را توضیح داد و گفت: انتقال مسئولیت لایحه فناوری های نوین شهر به شهردارتهران در این جلسه بررسی شد. به گزارش ایرنا از شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری درباره جلسه هم‌اندیشی امروز اعضای شورا با شهردار […]

آی‌سی‌تی نیوز – نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران جلسه هم اندیشی امروز اعضای شورا با شهردار تهران را توضیح داد و گفت: انتقال مسئولیت لایحه فناوری های نوین شهر به شهردارتهران در این جلسه بررسی شد.

به گزارش ایرنا از شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری درباره جلسه هم‌اندیشی امروز اعضای شورا با شهردار تهران اظهار داشت: از آنجاییکه در جلسه گذشته ابهاماتی در خصوص چرایی و چگونگی ایجاد این سازمان برای اعضا شورا مطرح بود و همچنین مدیریت ریسک در مجموعه اجرایی امکان پذیر نیست؛ لذا موضوع انتقال لایحه به شهردار تهران برای فعال شدن این اختیارات مطرح شد که در نهایت این موضوع در صحن شورا بررسی خواهد شد.

وی افزود: در جلسه گذشته شورا، شهرداری لایحه ای را در خصوص ایجاد سازمان فناوری های نوین ارائه کرده بود که آن را در این جلسه بررسی کردیم و دوستان این درخواست داشتند که این لایحه از زیر نظر منابع انسانی، منتقل شده و مستقیما زیر نظر شخص شهردار تهران قرار گیرد.

وی عنوان کرد: استدلال شهردار این بود که برای تحول و نگاه نوآورانه، در شهر و مدیریت شهری، نیازمندیم که مدیریت ریسک را تقویت کنیم.

سروری یادآور شد: البته مدیریت ریسک در مجموعه اجرایی امکان پذیر نیست چراکه سازمان منابع انسانی این اختیار را ندارد و باید برای گرفتن اختیار، فرایندی طولانی را طی کند، لذا موضوع انتقال لایحه به شهردار تهران برای فعال شدن این اختیارات است.

نایب رئیس شورا اظهار داشت: اعضا ابهامات و پرسش های زیادی داشتند و شهرداری تهران با صبر و دقت پاسخ داد و به نظرم جلسه مفید و موثری بود که انشاالله نتیجه آن در جلسه بعدی شورا مشخص خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز جلسه علنی صحن شورا را برای حضور در جلسه هم اندیشی با شهردار تهران برگزار نکردند.