راه‌اندازی سامانه اعلام تخلفات بانک‌ها
راه‌اندازی سامانه اعلام تخلفات بانک‌ها

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیردولتی از راه‌اندازی سامانه‌ای برای اعلام تخلفات بانک‌های خصوصی خبر داد. محسن علیزاده، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیردولتی در گفتگو با فارس، از راه اندازی سامانه ای برای اعلام تخلفات بانک های خصوصی خبر داد. وی […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیردولتی از راه‌اندازی سامانه‌ای برای اعلام تخلفات بانک‌های خصوصی خبر داد.

محسن علیزاده، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیردولتی در گفتگو با فارس، از راه اندازی سامانه ای برای اعلام تخلفات بانک های خصوصی خبر داد.

وی گفت: بستری را در درگاه اینترنتی مجلس برای دریافت گزارشات مردمی فراهم کرده‌ایم و از همه مردم عزیز، اقتصاددانان، اساتید، نخبگان و کارکنان نظام بانکی کشور دعوت می‌کنیم تا گزارشات خود را به همراه مستندات در این درگاه قرار دهند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیردولتی افزود: از همه مردم، اقتصاددانان، اساتید، نخبگان و کارکنان نظام بانکی کشور دعوت می‌کنیم تا گزارشات خود را در خصوص بانک‌ها و موسسات خصوصی را به همراه مستندات در سامانه ارتباطی هیات، قرار دهند.

به گزارش فارس، نشانی سامانه اعلام تخلفات بانک های خصوصی بدین شرح است:
https://www.parliran.ir/majles/fa/tt_banks