درخواست فروشندگان اینترنتی برای کاهش نرخ پست پیشتاز
درخواست فروشندگان اینترنتی برای کاهش نرخ پست پیشتاز
کاربران فارس من خواستار اصلاح تعرفه سرویس پست پیشتاز پس از افزایش اخیر تعرفه‌های پستی شده‌اند. آنها می‌گویند: قیمت یک مرسوله یک کیلو گرمی با پست پیشتاز 20 هزار تومان است و در عمل استفاده از آن در فروش خرد اینترنتی امکان‌پذیر نیست.

کاربران سامانه فارس من فعال شدن پست سفارشی در همه شهرها را درخواست کرده اند.

خبرنگار فارس این مطالبه را از سردبیر سوژه پیگیری کرده است و منتظر پاسخ شرکت پست است.

سردبیر سوژه به نمایندگی از گروهی از همکاران خود در بخش فروش اینترنتی توضیحاتی را درباره مطالبه‌شان بیان کرد که می توانید در این مطب بخوانید: فارس من| پست سفارشی در همه شهرها فعال نیست

در ادامه این درخواست،‌ یک فعال در بخش فروش اینترنتی در تماس با خبرنگار فارس،‌ خواستار اصلاح تعرفه سرویس پست پیشتاز در کشور پس از افزایش اخیر قیمت تعرفه های پستی شد.

وی گفت: پیش از افزایش تعرفه های پستی قیمت سرویس پست سفارشی برای مثال بابت یک بسته کمتر از یک کیلوگرم ۶ هزار تومان بود که اکنون به ۱۰ هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین قیمت همین بسته زیر یک کیلو گرمی با پست پیشتاز ۲۰ هزار تومان است که عملا استفاده از آن برای فعالان خرید و فروش خرد امکان پذیر نیست.

این فعال در بازار خرید و فروش اینترنتی تصریح کرد: بنابراین هم اکنون سرویس پست سفارشی که قیمت به صرفه تری دارد در همه شهرها ارائه نمی شود و قیمت سرویس پست پیشتاز که ارائه می شود برای ما به هیچ وجه به صرفه نیست.

وی از مسوولان خواست که قیمت پست پیشتاز را عادلانه کنند.