داروخانه هلال احمر آنلاین می‌شود
داروخانه هلال احمر آنلاین می‌شود

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: با همکاری سازمان غذا و دارو در حال راه‌اندازی داروخانه آنلاین هستیم تا با توجه به شبکه گسترده بیماران نیازمند در سراسر کشور، داروی مورد نیاز بیماران خاص را در منزل تحویل دهیم. به گزارش ایرنا، پیرحسین کولیوند در برنامه خبری با اشاره به فعالیت‌های گسترده و خدمت‌رسانی […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: با همکاری سازمان غذا و دارو در حال راه‌اندازی داروخانه آنلاین هستیم تا با توجه به شبکه گسترده بیماران نیازمند در سراسر کشور، داروی مورد نیاز بیماران خاص را در منزل تحویل دهیم.

به گزارش ایرنا، پیرحسین کولیوند در برنامه خبری با اشاره به فعالیت‌های گسترده و خدمت‌رسانی این جمعیت گفت: امدادرسانی در حوادث و بلایا، تنها یکی از خدمات هلال‌احمر است. هلال‌احمر ایران در حوزه‌هایی نظیر بهداشت و درمان، تدارکات پزشکی، مسئولیت‌های اجتماعی و گام دوم انقلاب، بین‌الملل و آموزش‌های همگانی، در کنار مردم بوده و با حضور داوطلبان، نقش پررنگ و چشم‌گیری ایفا می‌کند. یکی دیگر از وظایف هلال‌احمر، پاسداری از کار خیری است که مردم انجام می‌دهند. این جمعیت، کمک‌های مردمی را به دست کسانی که نیازمند واقعی هستند می‌رساند و تا امروز تلاش شده که در حوادث هر آنچه در توان دارد برای خدمت بی‌منت به مردم ارائه دهد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر به فعالیت داروخانه‌های این جمعیت هم اشاره کرد و گفت: مذاکراتی با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو داشتیم و هفته پیش داروخانه ویژه داروهای شیمی‌درمانی را راه‌اندازی کردیم که بتوانیم به این بیماران خدمت‌رسانی بهتری داشته باشیم.

کولیوند با اشاره به افزایش همکاری‌های هلال‌احمر با سازمان غذا و دارو گفت: با همکاری این سازمان در حال راه‌اندازی داروخانه آنلاین هستیم تا با توجه به شبکه گسترده بیماران نیازمند در سراسر کشور، داروی مورد نیاز بیماران خاص را در منزل تحویل دهیم. قبلا سهمیه‌ دارویی هلال‌احمر کم و حتی از برخی داروخانه‌های خصوصی کمتر بود که در دیدار با مسئول سازمان غذا و دارو قرار شد این سهمیه افزایش پیدا کند چراکه بعضا بیمارانی که به داروخانه‌های هلال‌احمر مراجعه می‌کنند، از قشر نیازمند جامعه هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر به فعالیت شرکت نساجی و چند شرکت دارویی و درمانی هلال‌احمر نیز اشاره کرد و گفت: در جلسه با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، برای تغییر شکل چادرهای هلال‌احمر و به‌روزرسانی اقلام و تجهیزات امدادی با توجه به نیاز روز و همچنین تولید داروهای متنوع و …برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم، گفت‌وگو کردیم و در حال انتخاب چند شرکت دانش‌بنیان جهت همکاری هستیم. چراکه معتقدیم یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند براساس شعار سال، موفق عمل کند، هلال‌احمر است. این جمعیت، ظرفیت‌های عظیمی دارد که با فعالیت بر مبنای علم و فناوری می‌تواند توسعه بیشتری پیدا کند.